[XOne] [centraal] Problemen met DNS

Discussie in 'Games' gestart door NickVelten, 4 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NickVelten

NickVelten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Vanmiddag starter kit gekocht. Heb dus communicator en 12 maanden abbenoment. Ik probeer xbox aan te sluiten, doe de kabel die normaal in de computer zit voor internet in de xbox. Hij kijkt eerst of alle kabels zijn aangesloten; ja. Of de ip-adressen kloppen; ja, of de DNS adressen ofzo kloppen; nee. Hij geeft aan dat het DNS nummer klopt ofzo en hij staat op automatisch. Hij heeft wel een DNS nummer wat dus waarschijnlijk niet klopt. Hoe kan ik dit oplossen, zonder de router heb ik ook geprobeerd maar dan werkt hij al helemaal niet meer; ip adressen kloppen dan ook niet. Kan iemand me helpen? Alsj e er een beetje verstand van hebt aub ook ff op msn..: twentehooligans@hotmail.com / zeg je aub wel even dat je me hebt toegevoegd.

MVG,
    Nick

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    DNS error is een algemeen probleen (geen centrale thread) ... kijk even in de cetrale index ... provider of connectie type ... daar staat waarschijnlijk ook je antwoord ... gebruik ook ff het formulier van de faq dan kunne we je beter helpen :)

link

vragen zijn ...

bij een directe connectie ... altijd je modem uitzetten! (60 sec wachten)

1. pc/xbox uitzetten
    2. modem uitzetten
    3. kabels connecteren
    4. pc/xbox aanzetten
    5. ritueel herhalen

Modem en XBOX uitzetten voordat je de kabel in je xbox steekt ... anders kan hij je ip adres niet vinden!!

Laatst bewerkt: 4 jun 2004
  3. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een Firewall hebt , moet je die uitzetten , kijk ook effe als je Xp hebt of de standart Xp Firewall uit staat ! :9

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als je net begint is het verstandig om de FAQ even te lezen en daarna de thread van jouw provider even op te zoeken.

Best shot oplossingen:

1 - Als je KPN ADSL hebt kun je je Xbox niet rechtstreeks aan je modem koppelen. Het is simpelweg niet mogelijk om met je Xbox een PPTP verbindign op te bouwen.

2 - Misschien herkent je provider je MAC adres niet. Zoek het MAC adres van je PC even op en kopieer dat naar de setup van je Xbox networking.

Als beide oplossingen niet goed zijn: Ga de thread over jouw provider lezen en stel je vraag eventueel daar als je het antwoord niet hebt kunnen vinden. Gebruik daarbij het vragenformulier dat ook in de FAQ staat.

Deze thread gaat dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina