[Centraal] Project Gotham Racing 2 @ Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Royal, 26 nov 2003.

  1. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham Racing 2

    En mensen hoe bevalt ie online ? :)

    hoe gaan de rankings in dit spel ? op bv de scoreboards is dit allemaal via kudos ? of spelen tijden ook nog een rol in dit spel ?


    en voor dat de mods komen alvast dit :

    Dit topic is puur voor het delen van de Live ervaring, niet voor vragen over het spel zelf, de releasedate of waar je hem vandaan hebt. Dát kan in de topics in het Xbox Games Forum

    ps : als er al een live pgr2 topic is .... sorry dan moet ik hem over het hoofd hebben gezien
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    8) 8) In R'dam is het spel schijnbaar al te koop maar goed dat kan dus in het games forum.

    Ik ben ook wel benieuwd of het rijden voor tijden ook echt wat verschilt zoals bij moto gp 2. En kan draften worden gebruikt om snellere tijden te zetten?( Let's hope not )
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan wel draften, een vanzelf sprekend krijg ga je hierdoor sneller, het is dan aan de speler lijkt mij om een snellere tijd neer te zetten.
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan wel draften als er meer dan 1 auto rondrijd. Dit is met time attack niet zo, dus voor de beste tijden gewoon de beste lijnen rijden doh ;)
     
  5. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gister gehaald en tot nu toe bevalt hij super :) Echt mooi gemaakt en die auto's die er in de showroom te bol uitzagen zien er als je het met eigen ogen ziet echt super uit. Alleen de beetle is niet mooi :p Vanavond ga ik live spelen dus jullie horen morgen van me ;) Ow je kan trouwens kudo tokens halen door online te spelen OF ofline tenminste zo staat het in de menu's.
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    goede tijd rijden en winnen in een street race zijn hele verschillende dingen. ik vind het leuker om te winnen in een street race dan een supertijd neer te zetten.
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb even de topictitel iets verduidelijkt ;)

    Mensen jullie zullen wel zien dat het rijden voor tijden in dit spel een compleet andere betekenis heeft als in bijvoorbeeld MotoGP1 of 2. Het is niet zo dat er een overall scoreboard wordt bijgehouden met daarop de 'som' van al je tijden op alle banen. Als je dan bedenkt dat er ruim 100 banen in het spel zitten snap je misschien ook waarom :)

    Het is bij dit spel veel meer gericht op Kudos. Rijd je in een Hot Lap of Time Trial erg snel, en zonder fouten dan krijg je logischerwijs ook veel Kudos voor die challenge. Mensen weten dan dat je 1) razendsnel hebt gereden en 2) met veel stijl hebt gereden en geen fouten hebt gemaakt / de perfect lijn hebt aangehouden. Je krijgt namelijk meer Kudos voor het aanhouden van de juiste lijn en het goed nemen van bochten etc etc.

    En dan zijn er nog 100+ time attacks waarin je tijden kunt zetten per baan. En 100+ time attacks waarin je tijden kunt zetten op een baan, maar met een vaste auto (die je 'krijgt' voor die challenge).

    Eat your heart out :)
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die score boards interresseren mij toch niet zoveel:
    Er word toch altijd mee gecheat dus ze kloppen nooit, ik speel het spel voor de spannende races.
    Als die er voor mij ooit zullen zijn.
    Kun je ook netzoals bij MotoGP een modus aan zetten waardoor je elkaar niet kunt beuken?
    Anders krijg je dadelijk weer van die leuke mensen die de andere kant op gaan rijden.
     
  9. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij gaat dat niet. Je ramt elkaar gewoon... Kudos systeem lijkt me overigens vrij saai. Ik vind lekker snelle rondes op de teller zetten vetter. Kudos lijken me ook vrij makkelijk te foppen, bijvoorbeeld door het gas er wat meer op te houden zodat je wat langer in een slide blijft of zo en dat dat meer uitmaakt dan een bocht übersnel nemen.

    Scoreboards hoeven helemaal niet cheaters te bevatten, dat was bij moto gp2 ook heel lang zo. Nu is dat ook cheat vrij alleen hebben ze daar ook aan t spel gemorreld.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Een bocht op ideale snelheid nemen levert je meer op. De redenatie die jij aanhoudt klopt voor PGR, maar niet voor PGR2.

    Goede lijnen rijden op zo'n hoog mogelijke snelheid levert je al kudo's op zonder te powersliden (iets wat deel 1 nodig miste), sterker levert je meer op dan powersliden.

    Zou juist willen zeggen dat de kudo's een xtra dimensie geeft. Naast selectie op tijden (waarbij snodaards wel een muurtje vinden die je net die 1 sec tijdswinst oplevert), vind er ook selectie plaats in 'mooi' rijden. Echt een systeem wat the best of the best op de scoreboards zal laten stijgen.
     
  11. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    en dan nog, als je een idiale lijn rijd, ben je eerder eerste als dat je constant gaat sliden.
    En als je eerste word haal je veeeeeel meer kudos als dat je met sliden ooit kun halen.
     
  12. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou reken maar van niet dat je het kudos systeem in de maling kan nemen. Even op dat voorbeeld van jou... als je te weinig vermogen hebt en niet mooi door slide dan lig je gewoon in de vangrail hoor, of je rijd netjes door zonder te driften dus zonder kudos te krijgen. En als je zoals jij zegt het gas er meer ophoudt blijf je inderdaad driften, das vrij logisch maar blijf je weer te lang driften raak je in een spin en bots je dan dan zijn al je kudos weg :D
     
  13. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ze vinden vast wel een manier om te cheaten, is ze bij MotoGp ook gelukt.
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is praktisch onmogelijk met al die vangrails en gebouwen overal langs de baan. Wou je er doorheen rijden? Never nooit niet :) ... En dan nog heb je er geen fuk aan want dan mis je kudos omdat je maar een half rondje hebt gemaakt :D

    Verder zou ik zeggen, speel de game maar en vel dan een oordeel. Je moet er van houden.. in deel 1 vond ik het kudos rijden niet geweldig, maar bij PGR2 kan ik het spel me niet voorstellen zonder! Kudos voor Bizarre Creations voor het maken van dit wonderbaarlijke spel! _O_
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kep de demo gespeeld, en was gelijk verkocht.
    Heb alles aan de kant gezet om dit spel te kunnen kopen.
    Zegt dat genoeg?:cool:
     
  16. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog niet hoe het Kudos systeem via live werkt?
    Krijg je gewoon per gespeelde spelletje kudos?
    Of moet je jezelf steeds verbeteren online door meer kudos te halen?
    Want als je dan veel speelt heb je snel alle auto's? (behalve de 5 dan)

    edit/ laat maar, weet het al;)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Waanzinnige race game. Gister gehaald.
    Ff off-line wat kudos gescoord (goud of zilver) en daarna on-line racen. ECHT SUPER. geen lag en lekker spannend.

    Er wordt echter weinig gepraat tegen elkaar. Iedereen is geconcentreerd aan het rijden.

    Nurnburg ring is wel erg lang en soms wat saai, maar tegen een ghost van een andere racen die net iets sneller is geeft wel wat extra fun.

    P.s _O_ _O_ respect voor de guys en girls die de challenges op platinum halen, das dus ECHT moeilijk _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  18. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah hij is echt super. En inderdaad er moeilijk. Die speed challenge met de euh middenklassers ofzo (bmw m:cool: sta ik nu 113de moet je is voor de grap de ghost van de eerste speler downen. ZIEK .
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben zeer benieuwd hoe dit spel is op live.
    Ik kon iig de demo race platinum halen, dus ik denk dat ik wel een kleine weerstand kan zijn.

    Wat ik mij ook afvraag: Is het niet zo op live dat iedereen elkaar aan het begin van de race achterstevoren zet?
    Is dat niet heel erg frustrerend?
     
  20. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Platinum wordt later echt wel best moeilijk hoor!

    Enne, de meeste mensen naaien je niet zo met duwen hoor!
     

Deel Deze Pagina