[Centraal] Return To Castle Wolfenstein [Live]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Darkwing, 17 mei 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Op verzoek, een centraal topic voor Return To Castle Wolfenstein @ Live. Bespreek hier je ervaringen, maak afspraken en bespreek de online-perikelen van deze game.

    Voor de centrale thread over het offline-gebeuren van RTCW, klik hier.
     
  2. sOn

    sOn Guest

    Jawohl!!

    Zijn der al veel peeps die hier RTCW online spelen? Zo ja, zet hier neer onder welke naam je speelt en dan kunnen we es ff een keer online fraggen!

    Ik speel onder de naam: sOn..

    If you run...you'll only die tired..
     
  3. Het schijnt nogal te laggen! Is dat ook zo bij Nederlanders? Of kunnen zij gewoon met 16 players spelen?
     
  4. sOn

    sOn Guest

    Mhoa, zolang ik me msn uitzet en al die andere zooi heb ik iig geen last van lag..dus misschien is dat wel een goeie tip :)
     
  5. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een directe verbinding,en ik heb nog niet zoooveel lag gehad.... kheb wel nog niet veel servers met veel mensen erin gezien...
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, ik wil eerst er meer van lezen en horen. Voordat ik hem aanschaf. net demo gehaald. En in official XboX magazine scoort het spel een 9,4. Dus dat belooft veel goeds. Ik zal zometeen even demo spelen.

    Mischien weer een goede LIVE-game
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem...toppertje. Veel lag helaas, maar er zijn ook servers waar er gewoon 16 man inkunnen en het niet lagt. Ik ben errug blij iig :)
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb je met LIVE alleen gewone mensen, of ook van die mislukte wezens als characters??
     
  9. sOn

    sOn Guest

    ........

    Natuurlijk niet, je speelt gewoon tegen andere leute en niet tegen andere dingen..maar dat had je denk ik zelf ook al kunnen bedenken..
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx,

    je hebt gelijk dat dacht ik al. ik heb net de demo gespeeld. Moet zeggen ziet er goed uit speelt lekker. Er zijn VEEEEL wapens. Kortom top spel, alleen zou ik het alleen puur voor LIVE aanschaffen.

    dus hmmm,...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem nu ook hij is echt wreed

    Ik ben een Medic trouwens
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vind hem heel erg goed! alleen goede server vinden kan lastig zijn, is wel lachen in ieder geval, er wordt veel mee gepraat dan in andere live games vind ik

    is er hier iemand met een goede connectie die vanavond wil hosten? lijkt me wel leuk, met een zootje nl'ers op een goede server...
     
  13. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem volgende vrijdag halen :)
     
  14. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook.. Zag net Daanos ingame, alleen zei hij niks terug. :D

    Anyways, ontzettend veel lag... Maar de lag-loze servers zijn super.
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    is er hier iemand met een upstream van, laten we zeggen, 512 up? :9
     
  16. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    rtcw rules big time, m'n live tag is WiresOUTLAW en van lag heb ik nog bijna geen last gehad. Live multiplayer is trouwens super verslavend
     
  17. sOn

    sOn Guest

    Hate it when people say that sort of things...

    Ik kan begrijpen dat je het leuk vind om een medic te spelen, maar als je wilt winnen moet je goed uitgebalanceerd team hebben. Dus als je 6vs6 speelt is dit de gangbare teamverdeling:

    2 luits
    2 medics
    1 engineer
    1 sniper (voor grote levels met uitgestrekte gebieden)

    Als het geen groot level is zoals hierboven beschreven is het het beste om een extra medic te nemen.

    Zo speelden wij het altijd toen ik nog in een clan (amnesia) speelde op de PC.

    Het ligt natuurlijk ook aan het level dat je speelt. Zo is het bijv. ook erg effectief als je op Beach speelt als allies, om eerst 4 snipers en 2 engineers te nemen.

    Als jullie willen weten wat voor elk level de beste "opstelling" is, moet je dat maar ff zeggen en dan zal ik voor alle levels (de war-maps, dat zijn dus Beach,Base,Depot,Assault,Ice) de best mogelijke teamverdeling maken.

    Groetn..see ya @ live!
     
  18. sOn

    sOn Guest

    Als er trouwens mensen zijn die de levels uit hun hoofd kennen (die dus veel ervaring met RTCW op de PC hebben) een clan willen beginnen...count me in!
     
  19. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    BULLITPROOF NL mijn tag name
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook in het andere team he snuggere, dan versta ik je niet ;)
     

Deel Deze Pagina