1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb zelf een oud model Sitecom router, de WL-153. Deze heeft ook XR technologie in huis (was toen een van de eerste met 3 antennes) en ik heb er geen slechte ervaringen mee.

    Ik zou je dus ook een Sitecom aanraden :).
     
  2. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    We zitten met het volgende probleem. We kunnen niet EN de PC EN de xbox360 tegelijk op het internet toelaten.

    We hebben een Ziggo abo met een Touchstone Telephony Modem. Hierna komt er een netwerkswitch van Sitecom.

    Wanneer we het modem resetten en alleen Of de xbox Of de PC aan de switch hangen, dan is er een normale verbinding.
    Wanneer we hierbij de ander inpluggen in de switch heeft deze geen verbinding.

    Nu wil ik graag beide (eventueel gelijkertijd) op het internet hebben en ook wil ik video's van de PC via de xbox streamen naar de TV. Hiervoor heb ik al Tversity op de PC staan.

    Ik heb op de PC vista geinstalleerd.

    Wie kan mij (in eenvoudige taal, ben nml geen computerdeskundige) uitleggen wat ik moet gaan doen om beide apparaten op het internet te krijgen. En om connectie te krijgen tussen PC en xbox voor het streamen.

    BVD
     
  3. xThexDoctorx46

    xThexDoctorx46 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Party.

    Hallo.

    Ik heb mijn problemen met Party ( Cant connect to Party ) en ik kan geen Private Match Starten. Kan Iemand Mij Helpen ?

    Ik heb vanaf mijn Router de kabel gelijk Naar De Xbox verbonden. Ik Heb nooit problemen met Internet Storingen Ofzo. Hoe moet ik nu de poorten openzetten als mijn Computer er niks mee te maken heeft. Waar kan ik die poorten vinden ? En welke moet ik openzetten ?
    Kan Iemand AUB helpen ?
     
  4. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX360 en PC tegelijk op internet

    Hallo,

    Ik wil tegelijkertijd de XBOX en PC online hebben en heb een Sitecom router (en UPC internet). Het lukt me niet om beide tegelijkertijd verbinding te laten krijgen. PC heeft het al snel over een IP conflict. Iemand een idee hoe ik een en ander op kan lossen?

    Foutcode XBOX:

    W : 0000 000B
    X : 4000 1001
    Y : 0000 0000
    Z : 0000 0000
    ID : FFFF FFFF
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goedendag dames en heren.

    Sinds kort heb ik weer een xbox 360 en omdat ik toch live wil, vooral om demos te downloaden, en ik niet heel veel geld meer over heb, heb ik geen wireless netwerk adapter gekocht maar heb ik vanaf mijn pc een kabel naar mijn xbox gelegd. Opzich werkt dit wel, alleen enorm traag. Doe er echt lang over om een demotje te downloaden. Heb ik misschien iets fouts gedaan of is dit gewoon niet te doen op deze manier?

    Nog even op een rijtje wat ik nu heb.

    Mijn Modem -> draadloos naar PC (geshared met Vista) -> Met draad naar xbox 360
    vanaf PC.

    Bedankt.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee je hebt niets fout gedaan. PC + Xbox is niet de beste oplossing
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ok, dus in deze opstelling kan ik mijn verbinding niet verbeteren? Zijn er nog andere, niet zo dure, oplossingen voor iemand met een draadloos netwerk. Toch draad leggen is geen optie.

    Bedankt voor de snelle reactie.
     
  8. Withinit

    Withinit Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen van xboxworld!

    zal mij zodalijk voorstellen in de introductie forums, maar heb mij vooral aangemeld voor een probleem dat ik momenteel heb.

    heb sinds kort een xbox 360, 2 a 3 weken nu ongeveer! heb hier veel plezier van en hoop dat dit ook zo zal blijven! momenteel heb ik een probleempje die waarschijnlijk vaker is voorgekomen!

    sinds een week of 2 ben ik wat bezig op xboxlive gold, zo een maand trial ding wat je erbij krijgt. sinds gister avond heb ik het volgende probleem:

    - de pc en 360 staan bijde aan en staan in verbinding met een router. dus thuis hebben wij onze modem --> router --> pc/360 etc. Wat normaal is.
    - Nu is het zo dat als ik mij inlog op xboxlive, dan wilt mijn pc niet meer het internet bereiken. vervolgens meld xbox live zich ook af met de volgende code: 80072741

    de algemene can't retrieve connection etc.

    nu weet ik dat dit iets met het netwerk te maken heeft, maar ik heb hier maar weinig verstand van. Is dit in iedergeval een firewall probleem of..?
    hij deed het eergister namelijk nog prima, de combinatie ook en kon gewoon mijn demo's downloaden en al het andere wat xbox live aanbied!

    alvast thanks!

    edit: hij geeft nu reeds dit aan: 8007274c

    edit 2: heb het probleem al opgelost!
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  9. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gepost in een ander topic,maar past miss beter hier :

    Even kort mijn probleempje :

    Heb mn 360 aan een router hangen,en de connection is gewoon in orde ; ik kan demo's downloaden,zien welke friends online zijn enz.
    Maar als ik een spel,bijv. PES,online wil gaan spelen zegt ie altijd "The PES2009 server is not available at this time. Please try again later".

    Wat kan hier het probleem zijn? Bepaalde poorten niet open staan of zo?
    Miss maar 1 klein dingetje wat ik aan/uit moet vinken maar heb geen idee wat...?!
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. Snap het ff niet. Mijn Xbox krijgt amper verbinding met Xboxlive nog, terwijl hij het tijden heeft gedaan. Router settings ongewijzigd, ook Xbox staat nog op dezelfde plek.

    Bij Test Connection maakt de Xbox verbinding met de router, en vervolgens de router met internet, en die kan dan geen verbinding maken met XboxLive. Als ik beneden ga zitten met de Xbox dan doet hij het wel, dus het lijkt me een ontvangstprobleem. Al lijkt me dat dan weer stug omdat ik de Xbox nog op dezelfde plek heb staan en niets heb veranderd.

    Iemand die hier ervaring mee heeft?
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Start is je router overnieuw op.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd. Toch bedankt.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij een draadloze netwerk wil een ander kanaal vaak wel helpen.
    Bijvoorbeeld van kanaal 6 naar kanaal 1.
     
  14. stanny 023 NL

    stanny 023 NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox live connectie

    hallo iedereen ik heb een laptop met goede internet verbinding kan ik op live als ik een internet kabel in mijn laptob stop en dan in mijn xbox 360??
    en als dit niet kan.......
    ik heb ook nog een linksyss adapter G/A werkt deze ook op mijn xbox 360
    (ik heb een wireless-G broadband router)

    en als ze allebij werken ....welke is het best???

    (ik vind het zonde om gewoon te broberen want ik heb mijn 1e maand online gold nog)
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem van 11 naar 1 gezet(6 hielp niet). Vooralsnog doet ie het weer. :) Maar het is natuurlijk afwachten of dat zo blijft, zo had ik hem al een keer eerder op channel 1 gezet en toen deed ie het na een paar dagen niet meer.
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel draadloze netwerken zitten standaard op kanaal 6.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ie het op 11 toch ook moeten doen?(Die van mij zat trouwens standaard op 11).
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik krijg geen verbinding met Xbox Live?:confused:
    Ik gebruik zo'n wireless netwerk adapter als sinds januarie fsow en nooit problemen mee gehad. Het lampje is ook rood, maar als ik 'Test Connection' doe, maak ik al geen verbinding met 'Netwerk'. Staat dus een rood kruisje tussen xbox en netwerk. Wie weet waar het probleem misschien ligt?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    •Steady red light: The adapter is ready to be connected to a wireless network
    •Flashing red light: The adapter is experiencing a hardware failure.

    Je moet je xbox op nieuw aanmelden op je router
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    maar ik heb altijd een rood licht als ik nog niet ben 'in-ge-signd'
     

Deel Deze Pagina