1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze Belkin is geen Dual router.
    Je kan met een N-apparaat zonder problemen gebruik maken van 300Mbps , maar zo gauw er een A/B/G apparaat zich aanmeld op het netwerk dan dondert de N-snelheid flink naar beneden.
    In de meeste gevallen houd je nog een werkelijke snelheid over van <25Mbps.

    Ik heb deze router 1 dag in huis gehad en toen omgeruild tegen een Netgear N+.
    Met de Netgear had ik de zelfde problemen en deze is dan ook weer terug gegaan naar de MM.
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Weer eens een nieuwe poging ondernomen om mijn Lynksys WRT 54G werkend te krijgen... Ik volg de stappen van de installatie cd-rom waarna ik vervolgens het volgende scherm krijg:

    [​IMG]

    Vervolgens krijg ik het volgende scherm:

    [​IMG]


    Deze procedure gaat eindeloos door... Wat hoort er normaal te gebeuren?
     
  3. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Me router is een aantal weken overleden en ik was toch al van plan om een nieuwe router aan the schaffen nu heb ik dus nu een nieuwe router besteld en het is binnen gekomen maar nog in verpakking sinds ik nu aan het werk ben en niet thuis ben,

    ik heb nu de Linksys WRT610N besteld, voor de prijs neem ik gewoon aan dat hij enorm goed is en aan de specs te zien en recensies zal de compatibiliteit ook wel beter zijn, ik zal het vandaag wel zien, maar de vorige router was echt niks omdat het enorm veel problemen had wat ik wel eerder hier had gemeld.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Tip.

    Voordat je begint met het open van de poorten (XBL) , moet je eerst even de UPnP inschakelen.
    Instellingen dan opslaan en de router opnieuw opstarten.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb hem maar ingeschakeld maar ik moet zeggen dat hij gewoon constant op Open de NAT staat voor elke game die ik nu gezien heb, bij het begin dat ik de Router had geinstalleerd ging alles gewoon automatisch meestal, ik heb een beveiliging er op gezet, draadloos ging ook in no time ook al zeikt 1 laptop over een windows certificaat ofzo, maarja ik had internet eigenlijk binnen een paar secondes, wat een heel ander verhaal was bij de andere router..., maar tsja deze router was dan ook 130 euro voor mij dus wat verwacht je i guess :+.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Op zich zijn er ook (zeker in vergelijking) weinig problemen met de Linksys routers, mooi dat alles out-of-the box werkt voor je, zo zou het moeten!
     
  7. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik mijn xbox 360 direct aan mijn glasvezel modem hangen (dus zonder router ertussen) ?
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon m.b.v. een ethernetkabel in de modem pluggen.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat werkt alleen als de glasvezel modem 1 utp-uitgang heeft want de meeste glasvezel modems hebben een ingebouwde router !
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vandaag heb ik dus me 1e probleem gevonden, me router zag de modem wel maar me modem zag de router niet ''Link'' ging dus niet knipperen op de Modem, en ik had even geen internet, toen heb ik de modem uit en aangezeten toen deed hij het weer perfect, ik snap nou niet wat exact het probleem was :+.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vermoed dat Ziggo de modem heeft upgedate.

    Dat probleempje dat ik een paar maanden geleden ook toen de snelheid werd verhoogd naar 80Mbps.
    Even de router opnieuw opstarten werkt ook ;)
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    De router opnieuw starten werkten dus niet!, maar tot nu heb ik er helemaal geen problemen meer mee though.
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een modem met ingebouwd Wi-Fi, en ik wil die XBOX dan ook zo aansluiten. Ik kan als mijn computer uitstaat gewoon nog op internet mijn mijn iPod Toch, gaat dit dan ook op de computer.
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik wist niet goed in welk topic ik dit moest vragen dus dan maar hier, vond het niet nodig om er een nieuwe thread voor te maken.

    Anyway, ik ben op zoek naar een goede ethernet kabel die van mijn router naar de Xbox moet. Mijn huidige gaat het zeer binnenkort begeven (inwendige draden komen naar buiten).

    Nu is mijn vraag dus, welke kan ik het best kopen, en waar (graag een site)? Ik heb ff zitten googlen en er blijken dus verschillende te zijn. Ik wil gewoon gelijk een goede kabel hebben die snel internet aankan, dus prijs maakt in principe niet uit.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb sinds deze week nieuw internet, maar had voorheen een modemrouter. Nu niet meer en heb dus een losse router gekocht. Ik kom gewoon op live maar wil sowieso mijn IP in de DMZ lijst zetten. Heb nog niet gekeken of mijn NAT niet OPEN is.

    Ik heb nu een Sitecom 300N XR. Als ik daar naar de DMZ host ga kan ik kiezen tussen dynamic en static IP. Als ik voor static kies moet ik het static IP invullen (daar neem ik het IP waar de X360 nu op live mee verbonden is als hij op automatic staat) en moet ik Client PC IP Address invullen. Wat moet ik hier nu invullen? Het zelfde IP als de static mag niet en ik mag hem ook niet open laten.

    Edit: online gewoon zonder DMZ host. NAT stond op open. 2 uur gespeeld en ineens disconnected from live. Geeft nu de melding dat hij wel met live kan connecten maar de router of gateway blocked de ICMP...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  16. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen meer mensen niet connecten met Xbox Live?
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah dan is dat misschien het probleem. Zag ineens steeds meer mensen eruit vliegen. XBL zal wel down zijn op het moment.
     
  18. Rocaa

    Rocaa Tazzzz

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht al dat het niet alleen aan mij lag. Heb nooit problemen en ik kreeg als melding, je hebt verbinding maar je kan niet connecten met Xbox Live. Hopen dat het snel gefixed is.
     
  19. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier werkt XBL inderdaad ook niet.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

Deel Deze Pagina