[Centraal] Soldier of Fortune 2 - Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 21 jun 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoewel er al een topic liep over Soldier of Fortune 2 hier dan het Centrale.

    Bedoeld voor het uitwisselen van de Live ervaringen - Zoals dat ook gebeurd in de andere Centraal-topics hier in het Live Gaming forum.

    Vragen omtrend de offline mogelijkheden van Soldier of Fortune 2 behoren in het Xbox Games Forum.
     
  2. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    oke, dan begin ik maar:

    ik vind het ene hele vette game op live, op het begin ff wennen, maar tactiek speelt bij dit spel tog zeker een rol
     
  3. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben zwaar aan het twijfelen of ik deze game zal gaan halen, IGN gaf een 5.8 (right?) mja ik weet het gewoon niet, ik heb 'm op de pc gespeeld maar daar had je wel wat taktiek nodig, is dat hetzelfde gebleven of zit er nu meer arcade in, ik haat namelijk blind schieten
     
  4. nielzo

    nielzo Guest

    ik heb hem ook op de pc gehad met MP enzo op het net maar ik vond het een beetje saai worden hoewel ik toch best in dat live geinteresseerd ben maar ik denk toch dat ik hem niet koop, ik wacht nog steeds op rtcw :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Doe maar een puntje lager. Ik koop deze game maar niet, Ik heb starks RTCW al vooor live. (moet niet té snel spellen achter elkaar spelen/kopen :) ) Hoe zijn eigenlijk de graphics van de xbox versie, heb gehoord/gelezen dat ze aardig achteruit waren gegaan T.O.V de pc versie. Ik weet het gameplay telt eerst, en die is ook wel goed... maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2003
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nou wou je zeggen dat RTCW zo mooi was, ik heb die game gehad en geruild, zware bout game vond ik het, nou ja, soms was het wel leuk maar ik wacht toch op betere shooters
     
  7. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    RTCW vind ik wel geinig jah, maarja smaken verschillen. :)
     
  8. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaven toch echt een 5,8. Voor mij maakt het niet zoveel uit, ik heb de review gelezen en ze hadden de hele tijd over single player en 10-15 regels over Multiplayer, en dat is toch waar ik het spel voor ga kopen (multiplayer).

    Wat ik wil weten (van iemand die het spel all heeft) hoe speelt ie online?
    Is er lag en hoe werkt die mp map generator???
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    wat voor een soort game modes heb je over live die een beetje interessant zijn?
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb verhaaltjes gehoord dat er bijna geen lag is, en vaak helemaal geen lag is, daarnaast schijnt de mp map generator te zuigen omdat je dan een vaag gedesigned level krijgt met wat objecten erin, maar ja dat heb ik ook alleen maar gelezen...
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb em voor live, en er is inderdaad bijna NOOIT lag zelfs met veel spelers gaat ie nog snel, het is echt cool op live, en het is aardig tactisch. De mp generator werkt zo: je stelt allemaal dingen in, te weten bijv: sneeuw, woestijn, bergen enz, dan stel je dag of nacht in, daarna de gametype: dm, tdm, elim, infr, en nog iets moet je een bom plaatsen, en die andere weet ik niet meer, dan maakt ie vanzelf een level wat altijd anders is, de levels zijn wel niet zo cool als normaal natuurlijk. De wapens zijn echt tof man! dit pel meot je hebben als je FPS fan bent
     
  12. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    Volgens mij heb je me overtuigt:p .
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja maar dan moet ik nog even weten:

    darksoldier, heb je sof2 ook op de pc gespeeld?
    Heb je RTCW gespeeld?
    Ben je een FPS fan?

    deze dingen kunnen de zaak altijd veranderen :)
     
  14. Deazer

    Deazer Espionage

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Is RTCW leuker dan?
     
  15. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta ook op het punt om de game te kopen... Zijn er al meer mensen met ervaringen met deze game?
     
  16. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Pc versie, Multi Player is in iedergeval vet. Single player vond ik een beetje matig maar niet slecht.
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    WIE SOLDIER OF FORTUNE 2 WIL HEBBEN ZEG HET MAAR IK HEM HEM.. RUILEN TEGEN BRUTE FORCE OF KOOP HEM VOOR 46.56?
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Hoezo 46.56 ?
     
  19. peke

    peke Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ign heeft wel gelijk
    singel valt ie wel mee
    beeld is niet zo
    maar live , ongelooflijk
    een v d beste live games op het moment
    geen lag , 12 man vollebak actie
    uc meets gr
    echt een aanrader als je wat verder wilt kijken dan de zwakke graphics


    en mensen als je hem niet gespeeld hebt ...........
     
  20. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    1.56 voor verzendkosten wil er namelijk 45 aan overhouden
     

Deel Deze Pagina