Kan nieuwe splinter cell level niet D/L Bij mij geeft ie steeds aan dat er een connection probem is als ik de nieuwe level van splinter cell wil downloaden. Voor de rest werkt alles wel. Wie heeft hem wel kunnen downloaden?
Re: Kan nieuwe splinter cell level niet D/L Hoe ga je hem betalen dan ? Dan kan toch pas, zodra je via LIVE & een credit-card bent aangemeld ? Dus pas na de 14e, lijkt me dan !
Ik las het al ja. Dat vind ik wel mooi. hebben ze er al enig idee van hoeveel geld ze voor die andere levels gaan vragen dan? Ik mag hopen dat dat een beetje een fatsoenlijk bedrag is...
Deze is nog niet uit ... pas 14 maart ... Je moet een Xbox Live abbonnement hebben .. er komt een mogelijkheid voor niet xbox live mensen deze te instaleren via de OXM
Wie heeft nog meer het probleem dat SC zeurt om een Xbox Live update. maar die update niet bestaat ofzo, want ik krijg alleen maar een Xbox live not responding error. HEb het nu wel 30 keer geprobeert, maar hij kan de server echt niet vinden. Mijn verbinding is prima en snel genoeg (1,5Mbit adsl) en Live werkt gewoon, want ik heb mijn account al aangemaakt. Alleen die update wil hij niet downloaden
Ik heb kola cell al een tijdje terug gedownload en bij mij kwamen er geen problemen.Ik moet wel zeggen dat het een leuk level is