[Centraal] Starwars: the Clone Wars

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Devink, 10 mei 2003.

1. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    starwars clone wars

ik heb vandaag dit spel gekocht , online is ie echt cool , zijn er nog meer mensen die dit al online spelen ??conquest mode vindt ik veruit het gaafst online , vooral als beide partijen veel units hebben , dan wordt het dus 8 human players en dan nog 20 bots aan iedere kant , een dikke rellen party dus hehe

Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  2. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Is de game Offline ook goed? En met hoeveel spelers speel je via live?

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit 't met de frame drops/haperingen...dat schijnt nogal 't grootste minpunt van deze game te wezen (als ik het met goed herinner)....

4. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ja , ik heb ook al een paar single players levels gespeeld , die zijn ook erg cool , erg afwisselende levels , het ene moment race je door de bossen , en het andere moment , loop je met je jedi , en geef je ze er van langs met je lightsaber , online kan je met ze 8en spelen , en splitscreen met ze 4en , je kan dacht ik maar in je eentje online , er kunnen dus geen guests meespelen,voor de rest heeft het spel gewoon een typisch starwars sfeertje ,dus als je van starwars houdt , en een snelle shooter , dan is dit een goed game

5. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    hmm die framedrops , heb je soms ja , maar zijn niet echt storend vindt ik , alleen bij hele grote battles heb je ze

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, dat was vooral het probleem bij de PS2 en Gamecube versies.. En online izzie egt vettt... conquest is een erg leuke multiplayer game mode.. Of met zijn 8en online co-op, kan ook al.. En singleplayer is idd heel afwisselend en leuk, alleen maar 16levels.. Maar dielevels zijn goed herspeelbaar door moeilijkheidsgraden en bonus objectives. Ik vind het alleen jammerdat je niet kan vliegen online..

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik denk dat ik hem vandaag ga halen (zocht dit spel al een tijdje)

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik moet kiezen tussen burnout2 en SW:CW...maar ik heb al genoeg shooters (Halo, MA, SC: van alle markten thuis dus:p) dus ik weet niet of deze shooter wel iets heeft dat ik nog niet heb...ik bedoel, die conquest mode is wel fun, maar ik heb voor singleplay halo en MA wel asl vervanging...ik wacht wel de reviews hier af..

9. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Je kan clonewars op www.gcshop.nl voor €51 bestellen geloof ik!

10. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord ( let op: GEHOORD ) dat je ook basissen kan innemen en daar je clonen uit kan halen, zodat je hele grote veldslagen krijgt :confused: Is dit waar ? Zoja, kan je dan ook zelf bassisen maken ?

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist neit eens dat het spel al uit was. Ik d8 juist dat KotOR binnenkort juist uitkwam.

Deze ga ik kopen. Zijn het grote maps? Want met 8 spelers. moet je natuurlijk neit te lang zoeken.

En kan je met een normale verbinding met 8 mensen spelen?

Alvast bedankt.

12. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    kost het hier extra geld om online te spelen?

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ja, je begint met een homebase. Verspreid over de map zijn neutrale outposts die je kan innemen door er te staan. Als je er een tijdje staat zullen ie dingen turretverdediging krijgen en drones gaan produceren ofzo. En dan kan jij weer verder. Op het eind heb je dan dus meerdere bases.

14. p1m

p1m Guest

is eht een beetje zo als de classic Z?

15. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is wel een beetje zo als z , elke outpost die je overneemt , kan je 4 turrets en 2 units bouwen zolang je op die outpost staat , en die kan je er dan op uit sturen om de basis aan tevallen ,er zitten ook guns op die outpost die je kan bemannen , ik heb hem bij de frs , het was de enige daar , hij lag tussen een stapel met spellen die net binnen waren , op de toonbank, dus ik had wel geluk dat ik hem zag ,en nee je hoeft niet extra te betalen

ps. tigerstyle ik zal je ff adden in me friends list
    ps2. ja de maps zijn groot , maar sommige ook wel wat kleiner , ligt eraan welk modus je speelt

Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  16. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik maak hier maar even een centrale thread van.

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het zondag is. Ander had ik em nu kunnen spelen |:-

ach dan koop ik em morgen maar. Maar weet iemand of je met meerdere personen op 1 XBox op Live kan spelen?

Maar dit wet je nog neit zeker toch? Hoe dan ook ik koop em toch :cool:

18. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het nu wel zeker , je kan namelijk maar een profiel kiezen als je live opstart , maar mischien dat ze het later nog toevoegen ofzo met een patch , ik denk dat het er gewoon uit is gelaten , omdat het anders te zwaar voor de box werd

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen ga ik em kopen :D

Ik zal even wat mensen toevoegen. Is dit trouwens 4 tegen 4? of is het ieder voor zich. je eigen bunker en clone's enzo.

edit: Shit uitverkocht. morgen krijgen ze em pas weer. :mad:

Laatst bewerkt: 12 mei 2003
  20. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff ik heb hem net ook kunnen krijgen. Bijna overal uitverkocht.

eerste indruk : net 1 missie gespeelt in de campaign. Voelt wel lekker aan. wandeld er vrij makkelijk door heen. Maar ja 1e level he.

eerste indruk live : HUH? wat een zooitje op het scherm. laserstralen van alle kanten. Ik ben zo af. Eerst maar ff het boekje doorspitten.

Later meer.....

btw : voor wie hem ook heeft. Gamertag : patsem
    you can alway invite me :9 en de mensen hierboven heb ik een request gestuurd.

Laatst bewerkt: 12 mei 2003

Deel Deze Pagina