[Centraal] The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 15 dec 2004.

1. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja Godfather Fans

Eindelijk een spel in begin van 2006 op de Xbox, later komt er nog een Xbox 360 versie uit!

• Ontwikkelaar: Electronic Arts
    • Genre: Free-roam actiespel
    • Release: Begin 2006 (Xbox) later in 2006 (Xbox 360)

Twee trailers en veel screenshots op de XBW gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/980

Info van XBW gamepage:

Vroege Xbox 360 shots:

Xbox shots:

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2005
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vet Mafia was ook al vet, kijken hoe Godfather word. Ik hoop dat er weer zo'n meeslepend verhaal in zit, in Mafia zat namelijk een geweldige verhaal _O_ ik kijk er na uit...

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mmm.....dat EA de publisher is belooft niet veel goeds bij een licentie van een film.Vaak gaat het EA puur om incashen met behulp van een bekende naam.

Maar we zien wel als er iets meer info vrij komt

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    EA games worden bijna nooit super games, maar ook nauwelijks bagger games. Ben benieuwd.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk, ik ben een groot fan van de films dus ik hoop dat EA er echt iets van wil maken en niet een simpele cash-in gaat produceren. En is het niet an offer you can't refuse ;) ?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Films die worden omgezet naar games zijn vrijwel altijd bagger. Nou gaat EA eraan werken en kan je er dus vergif op innemen dat het niets wordt :)

7. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. EA? Kut Bedrijf. Denken alleen maar aan geld.
    Hmm. Games met film licentie? Wordt nooit wat.

8. Victor

Victor Guest

Juist ze willen gewoon big mony verdienen.

9. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Welke onderneming niet?

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Non profit-organisaties :p

EA is vooral op geld uit, en het feit dat de meeste op films gebaseerde games niet echt succesvol zijn, zal het wel niks worden....

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wel benieuwd, zeker omdat Mafia 2 er ook al aankomt.

12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft verbeteren ze gewoon de graphics ten opzichte van Mafia, halen wat foutjes eruit en laten het verder compleet op dit geweldige spel baseren. Die sfeer en alles wat daarmee te maken heeft, dat moet toch af te kijken zijn? Oh ja, hou eens op met dat gezeik over EA. Alsof ze nog nooit een goede game hebben gemaakt...

13. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Alsof andere (games)bedrijven geen geld willen verdienen. Ze zitten echt niet in deze buisiness om games te maken die ze alleen leuk vinden om zelf te gaan spelen. Die dingen moeten verkocht worden. En EA snapt dat een heleboel mensen geen reviews lezen en dus maar een "stoere" naam als de Godfather aanschaffen.

Echter, als dat spel dan heel hard tegenvalt beschadigt dat de naam van EA wel. Dus zullen ze vrijwel nooit een barslecht product leveren, maar ook niet blijven doorontwikkelen, want de najaarsperiode moet gehaald worden of er moeten kwartaalcijfers gepresenteerd worden, omdat EA beursgenoteerd is.

En waarom is een spel op een film direct al kut. Dat is niet echt een redenering maar een vooroordeel. Die zijn soms waar, soms ook niet. Voorbeelden van wél goeie film-spellen zijn GoldenEye N64 en bijv. laatst Chronicles of Riddick. Ik kan me ook herinneren dta ik vroeger bijv. graag spellen als Mission Impossible speelde enzo. Allemaal gebaseerd op films.

Wacht nou maar eerst af tot we iets van dat spel te horen krijgen en daarna pas oordelen of het wel of niet geslaagd is. Afkraken is makkelijk, maar ergens een onderbouwde mening voor geven schijnt wel eens moeilijk te zijn geloof ik.

Al met al hopen we natuurlijk allemaal dat dit een topspel wordt (maar ja, wie hoopt er nou dat er een bagger spel uit komt....)

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een game van de beste film allertijden, ben benieuwd maar jah EA dat gaat helemaal mis.........

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Films met uber criminelen zijn zo coool. Ik hoop dat de game scarface eer doet aan de film. En dat verwacht ik hier dus ook van :p

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De movie was echt fenomenaal goed. Laten we hopen dat de game van dezelfde kwaliteit word.

PS: Topictitel aangepast ivm zoekfunctie.

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    EA kutbedrijf? Nooit NFSU gespeeld? Vond je dan zeker ook 2 kutspellen....[en fifa en heel veel andere games]

18. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    iedereen loopt altijd flink te zeiken op EA.

vind het eigenlijk wel meevallen want ze hebben hele goede spellen voor de liefhebbers. Geen een spel is namelijk voor tunen (racen niet meegerekend) in de buurt gekomen van NFSU. Tuurlijk speel ik dadelijk ook liever Forza, maar daar ligt nadruk toch meer op Racen. Ook EA Big vind ik zwaar goed, daar maken ze sportgames wat meer arcade like, en dat is veel fijner als je met een paar maten om de Xbox zit, daarom:

ik Denk dat EA ons wel een verbaasd kan laten staan met Godfather.

19. Burnout Master

Burnout Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ea heeft golden eye rogue agent ook verneukt...

/Mod Volgende keer aub mét reden.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2004
  20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    relax met je taal, je kunt een game niet neuken. :+

verder lees ik hier alleen maar overdreven en bevooroordelende meningen. luister naar die paar verstandige mensen die zeggen; eerst even afwachten voor je gelijk je mening spuit.

the godfather was geweldig, en ik zie ook niet zo vaak goede games van films, maar het KAN best wat worden...

Deel Deze Pagina