vraag over top spin op live! ik heb een vraag over de snelheid die je nodig heb om top spin op xbox live te spelen, ik heb namelijk niet zo snel internet en lag met een aantal games behoorlijk. maar omdat je top spin slechts 1 tegen 1 speelt heb je misschien niet zoveel internet speed nodig. is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen. @ mods: ik zag nog geen top spin topic op het live forum dus heb ik er zelf maar 1 gemaakt, of moest deze post in het centrale topic in het games forum?
ik denk dat je gewoon hetzelfde nodig hebt maar je kan ut proberen. over anderhalf uur ga ik ut ook spelen
Het is niet zo'n zwaar live! spel als andere games.....Met de minimum speceficaties werkt het denk ik ook wel!
Jawel, voor de vragen; In Live Gaming doen we nog aan Centrale topics. Top Spin ligt inmiddels al in een aantal winkels. Dit topic is voor de Live ervaring. Vragen over waar het spel te koop is of over de single player ervaring moeten hier niet!
vragen aan mensen die hem al hebben en hoe ze live ervaren mogen wel? zo ja bij deze anders laat maar
dat werkt volgens mij niet, dus als je met een guest wilt spelen, kan dat alleen als iemand anders ook een guest heeft?
Ik heb net even op live gespeeld het is heel vet, geen lag goeie gameplay, maar met dubbels weet ik niet maarre als iemand tegen me wil spelen, ben net begonnen voeg me maar toe op live! kan ik ook eens nederlands praten
jah daar had ik hem ook vandaan bij gameshop was ie uitverkocht laatste winkel was intertoys en daar hadden ze hem nog gelukkig
Gisteren nog 7 Live matchen gedaan. En 3 keer een serieuze hapering gehad, van een seconde ofzo. Wel een aantal keer toch slowdown door een klein beetje lag, maar het went wel en al bij al viel het nog goed mee.
ik ben inmiddels aardig goed geworden na een flinke dag oefenen.kan van de hoogste moeilijkheidsgraad winnen. Mensen kunnen me toevoegen: ferrari4ever80 tot snel, dan laatik jullie in het gravel bijten!
Je kan mij ook toevoegen voor een potje ballen. Sta momenteel eerste bij oficial match stats en 4 bij single stats IG X Jaylee met manneke Jelle van Es Wat een spel, wat een spel