1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Op verzoek: Centrale Topic voor Unreal Championship.

    NB: Centrale Topics worden alleen aangemaakt door de LanLive mods!
     
  2. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die unreal al online hebben gespeeld. Voor mij is dit de game voor live tot couterstrike komt. Ga vanmiddag online mischien kunnen we hier wat afspreken om een hollands potje unreal te spelen.

    Gamertag: dester
     
  3. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    EINDELIJK!!!!

    De eerste nederlander die zich vrijwillig aanmeld om unreal championship te spelen!!! :D

    Kheb tot nu toe nog geen nederlander gezien op unreal....

    Kzal je wel ff toevoegen als buddy....

    gamertag: Bizkid
     
  4. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vanavond pas weer spelen zit nu op mijn werk er gisteren was ik bezig met een upload waardoor ik alleen maar poor connectie had.

    Tag: JanKillem
     
  5. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Khoop dat ik vanavond kan aangezien ik avonddienst heb tot half 11 en daarna zal mn vriendin wel gaan zitten klagen dat ze wil slapen dus i'll keep my fingers crossed....8)
     
  6. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net me pakketje binnen. Nou nog even een router halen en dan online. Meld het wel als alles aangesloten is.

    Zijn er ook al mensen die in clan verband zijn\willen spelen.
     
  7. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Khou me altijd available voor een clan (alhoewel ik flink suck met het spelen maar ja dat zal binnenkort wel veranderen aangezien ik nu denk ik vaker unreal ga spelen :D )
     
  8. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal vanmiddag ff zorgen dat in ieder geval het forum weer online gaat van www.bxc.nl en waarschijnlijk de dite ook.
    maar in ieder geval je kunt je bij ons aansluiten zoals al veel mensen hebben gedaan (50).
     
  9. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat dat bxc voor dan???
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2003
  10. Marnixio

    Marnixio World Of Warcraft

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    benelux xbox clan
     
  11. *JeMaDo*

    *JeMaDo* BOEH!!!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mischien ook een paar eerste indrukken geven van hoe het speelt?
    Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar, of er bijv veel lag is en hoe is het niveau?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geen lag ... maar hangt wel af van je verbinding .. ik heb een hele snelle en stabiele verbinding ;) ... niveau is goed ... alleen ik ben slecht
     
  13. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    en zijn de amerikanen heel goed dan?
     
  14. Jelzie

    Jelzie Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt toch advanced adsl??
    ik ben ook niet erg goed maja mischien komt dat nog, alleen GR gaat nog wel .
     
  15. Bizkid

    Bizkid Tha 5th Freedom

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, maar ja ik ben echt suck in unreal....
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb zojuist een half uur met twee teams van 5 spelers CTF gespeeld. Hardstikke leuk. Helaas faalde mijn VoCo want mijn PC zat heftig te up- en downloaden, maar verder was het geweldig.

    Je kunt in UC netjes in je player profile aangeven of je verdedigend, aanvallend of freelance wil spelen. Zo krijg je een goede team indeling. Nu nog leren om met de Voco team orders te geven/krijgen; dan is het helemaal kikken!
     
  17. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    welke mode wordt er het meeste gespeeld?
     
  18. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net sinds 9 uur vanmorgen UC zitten spelen maar nog geen nederlander tegengekomen (waarschijnlijk allemaal werken/school :)). Er is wel een dedicated NL server ofzo, maar daar zitten altijd alleen maar amerikanen op. Misschien dat we kunnen afspreken om vanavond ff een potje UC te spelen met de forummembers van xbw. Ik kan alleen denk ik niet hosten want ik heb gewoon een basic adsl abbo.
     
  19. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah! Een potje knallen met een zooi Nederlanders lijkt me wel een keertje cool :D

    Heb jet spel ook ff gespeeld, maar dan wordt toch wel met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik toch weer stevig moet oefenen :'-(
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb op die "NL Server" met een groepje Nederlanders zitten fraggen, dus dat viel wel mee...
     

Deel Deze Pagina