1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De threads over kleine mankementjes en kinderziektes van V3 schieten als paddestoelen uit de grond, dus bij deze een centrale threads waar alle bugs van zowel de frontpage als het forum gemeld kunnen worden.

    Bugs in het forum zullen meestal terug te voeren zijn op een kleine wijziging in de forum-opties, mainpagebugs vereisen wat meer aandacht, deze kun je ook het beste melden via bugs@xboxworld.nl.

    Deze thread is dus alleen om bugs en foutjes te melden, houd het a.u.b. on-topic, deze thread is dus niet bedoeld om commentaar te leveren op het nieuwe design, daar zijn al andere threads voor.
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals al is vermeld in het draadje hieronder:

    De green mile is op dit moment voor iedereen toegankelijk!

    Forum mods zijn in de userbalk niet te herkennen (vet gedrukt)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Op de mainpage mis ik "enters" bij headlines en forum threads, ook bij de profielen op de main staan bij Games geen enters.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb gewoon onder elke post (behalve m'n eigen) een report-icoontje staan, heb jij dat niet?? deze dus: [​IMG]

    hmmm, ff checken of daar een standaard optie voor is om in te schakelen in het admin panel.
     
  5. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan geen avater veranderen.
    Main page volgens mijn alleen gebaseerd op 800x600 en niet rekbaar[100%] voor 1024x768 monitoren.
    Misschien wat meer Smilies?

    Maar voor de rest zal er hier en daar wel aan gewerkt worden.
    De opties zijn in in ieder geval heel vet.
     
  6. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan! ziet er leuk uit allemaal, stuk serieuzer

    alleen ik heb 1 puntje, ik werk zelf op een mac en hij laat de site niet goed zien! nou weet ik dat een mac altijd wel paginas slecht laat zien alleen dit is vrij irritant.
    het middenstuk dus het nieuws dat staat niet bovenaan maar hellemaal onderaan dus ik begin met een lege pagina met alleen de menubalk links! moet dus hellemaal naar beneden scrollen om het nieuws te zien.
    Ik denk als je eventjes je site op een mac open dat je het makkelijk kan aanpassen hoor...
    maar voor de rest netjes!
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet of het de bedoeling was maar de gamertag staat niet meer onder de avatar...
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
     
  9. lapdog

    lapdog Master of Disaster

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me handiger dat de links van kleur verspringen in de navigatie kolommen (forums & linker navigatie)
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Quick Links (bovenaan) -> edit avatar

    Nergens voor nodig. Deze smilies hebben we altijd al gehad, ik zie weinig reden om er nog meer aan toe te voegen.
     
  11. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah, oke, maar hoe dan verder vanuit edit avatar.. ik zie alleen een optie om je ava uit te schakelen.. niet om te kiezen of te uploaden. :'-(
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Probeer het nog eens, er stond inderdaad ingesteld dat members geen custom avatars konden uploaden, dat zou nu gewijzigd moeten zijn. Nu moet het werken.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Onderaan op de mainpage bij colums, staat bij de bovenste inleiding lings en eronder rechts, en zijn de locaties van bepaalde teksten als de datum, reacties ed anders. Hoort dit, lijkt mij namelijk wat prettiger als beide colums op zelfde manier getoond worden onder elkaar.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Geen klacht, maar ik denk meld het even.

    Eerst werden alleen de posts in de Xbox gerelateerde fora's meegeteld met je postcount.
    Nu wordt elke post meegeteld, want m'n post in Overige PC/internet telde hij er gewoon bij.
    Dit is natuurlijk goed voor je postcount, maar omdat dat eerst niet was meld ik het even!
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Als ik maar 1 keer post in een tread word ik er gelijk op aangemald :'-(
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij je options kun je volgens mij instellen om niet aangemeld te worden bij een thread.
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is een optie die je in de Edit options kunt instellen.

    Wat postcount betreft, het kan zijn dat ie alle posts meetelt, zal ik nog ff naar kijken.
     
  18. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat niet meer onder je avatar, maar kijk maar eens in je profiel. Daar staat ie.
     
  19. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Maar ik wil wel aanmelden bij sommige treads maar niet gelijk als ik bijv. hier reageer...
     
  20. lapdog

    lapdog Master of Disaster

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kloppen de tijden van de posts ook niet lopen namelijk 2 uur achter.
     

Deel Deze Pagina