1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Vexx

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 23 mrt 2003.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Is Vexx de beste platformer op dit moment, of heb je meer aan Blinx of Rayman 3? Of moeten we wachten op andere platformers om onze jump gehalte hoog te houden? Wat vnden jullie nou van Vexx?
     
  3. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Mij leek dit dus een hele vette platformen maar hij kreeg maar een 60 van de pu. Beetje vaag omdat ze in het begin heel enthousiast waren over vexx.
     
  4. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmm ik wete hte niet, ik hou zobiezo al niet zo van platformers dus maar ff afw8ten wat de mensen die hem kopen zeggen8)
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    theflood dan noem je ook een blad zeg mij lijkt die wel lachuh
     
  6. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat een demo op de OXM 14. Het speelt wel lekker weg, er zit een paar leuke dingen in (combo's, dag/nacht veranderen, sub-levels in level) maar het is een echte platformer. Mooier dan bijv. Toe Jam maar of 'ie ook leuker is?
     
  7. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Blinx nog altijd leuker, origineler en het speelt lekkerder. :p
     
  8. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel een leuk spel maar er beginnen wel veel platformers te komen op de xbox, vexx lijkt me de (1 van de )beste platformer
    voor op de xbox

    /edit: Rayman 3 blijft me favoriet, lollige mini-games + mooie levels :9
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de demo disc van OXM gespeeld.. ik vond hem vet cool! Het doet me veel denken aan Mario 64 en die vond ik een van de leukste platformers...
     
  10. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de review in de pu zo las lijkt dit mij niet echt een goed spel. Maarja effe afwachten nog.
     
  11. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo ook echt leuk om te doen, lijkt idd een beetje op mario. Alleen gaat dat in elkaar hakken van monsters snel vervelen omdat het te makkelijk is, en dat je die deuren kan open met een bepaalde hoeveelheid Harten (of zoiets) vind ik té gejat.
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Op 1 review kan je natuurlijk niet een 'goedheid' van een game bepalen, het is gewoon een mening van een persoon.. misschien vond hij het helemaal niks, maar jij kan het nog wel super goed vinden! En dan heb je het ook nog over de PU.. 8)
     
  13. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo van OXM 14 erg leuk en ga het spel ook wel kopen,je kan zoveel verschillende rourtes nemen en kanten op in het(kleine demo level),bijv,pas na 2 uur(paar keer gespeeld)vond ik de sumo baas en nu vind ik nog steeds nieuwe stukjes,alleen het zwem-gedeelte v9ind ik niet zo leuk,daar is de besturing ook nogal lastig,maar mij lijkt dit 1 van de beste platformers ooit,ik snapte er ook niet veel van toen ik die 6 in de Pu zag staan,bijv vonden ze de graphics heel slecht,maar op de demo zijn die hardstikke goed,ik weet ook niet waar ze die screen shots vandaan hebben,want die lijken wel PSX kwaliteit
     
  14. cyberraiser

    cyberraiser Livet är bra!

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem tegenvallen. Deed me te veel denken aan Ty....ja, echt waar!

    Mijn favo's:
    Rayman 3
    Ty
    Blinx
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat Vexx (net als Blinx) teveel gehyped wordt
     
  16. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk helemaal nog niets over vexx gehoord in de trant van:''Vexx is de beste game van dit moment, super origineel, monsterlijk groot, perfecte gameplay etc.''
     
  17. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nee,het is niet de beste in 1 van die dingen,maar het heeft wel al die dingen(is meer all round)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2003
  18. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar aanleiding van de masterlijke review van Vexx (thank you to Ugamer :+) ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig geworden...Maar ik wil eigelijk weten in wat voor levels het vooral afspeelt, voornamelijk buiten of ook veel binnen, ik ben namelijk nogal een buitenlevel fan, en de de screens in de openingspost trekken me dan ook heel erg aan. Maar bij de review staan ook veel screens van donkere kerkers enz...Kan iemand me even duidelijk maken wat ik moet verwachten?
     
  19. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou,in de demo van OXm is het een buiten level en daar zullen er denk ik wel de meeste van zijn,anders heb je zo weinig bewegingsvrijheid in die binnenlevels
     
  20. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is ook precies waarom ik zo'n buitenlevel fan ben :D, net als met shooters enz...
     

Deel Deze Pagina