[XOne] [Centraal] Voicechat

Discussie in 'Games' gestart door Pejannl, 12 sep 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik maak maar gelijk even een topic voor deze nieuwe optie.

    Vanavond wilde ik dit eens uitproberen, maar dat is me niet gelukt. Ik 'joinde' een chat van iemand uit mijn Friendslist. Hij was aan het kletsen met een man of drie, vier. Ik kon de stemmen horen en zag de namen in beeld. Na enkele seconden meldt mijn dashboatrd "Kan niet met iedereen connecten" of iets dergelijks en ik word er bruut uitgekwakt.

    Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben?
     
  2. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Neej geen last van gehad, ik heb vandaag ff gechat met Ugamer, D.L, Fardo en nog een paar anderen maar nog geen last gehad.
    Alleen had ik af en toe dat de stemmen ineens een beetje vervormden.
    Leuk ook dat je het via je boxen kan laten weerklinken :)
     
  3. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik zat ook in die chat, was wel grappig, maar soms leken de stemmen op robots :confused:. En, je moet eens een keer als je in dat xbox live dashbord zit, dan ff weer naar main menu, dan weer terug naar xboxlive. Dan hoor je allemaal gekke geluiden/stemmen. is dat een achtergrondmuziekje ofzo? Moet ik daar een topic over maken?

    /edit wie wil nu ff een keer met mij voicechatten?

    Voeg me maar toe :9
     
  4. BOND

    BOND cu on live :)

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk idd dat het nieuwe achtergrond geluidjes zijn.:)
     
  5. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Had gister ook ff gedaan, geinige optie om bijv een tournooitje te regelen etc. Ook handig is dat geluidje als er iemand online komt/gaat :)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt:), het werkte perfect...
    maar inderdaad soms dan was de verbinding niks en dan krijg je vervormde stemmen,... maar dat hoort (natuurlijk) niet:{

    al met al, leuke toevoeging misschien een beetje langzaam_O_
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb , maar het gaat nu sneller dan bij de eerste voice over ip experimenten .. dus prachtig ... maar ja het blijft een chat box... he is wel leuk natuurlijk... Mischien een continue chatbox maken :)
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Krijg je niet dat het totale chaos in zo'n box is? Dat je gewoon 10 mensen door mekaar heen hoort praten? Ik heb zelf geen live, dus heb er geen voorstelling van :)
     
  9. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat heb ik ook gehad, maar dit gebeurde natuurlijk weer met dezelfde mensen die ook niet kan zien of horen tijdens het spelen van b.v. Moto GP, voor de rest werkte alles goed.
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, niet echt eigenlijk :). Je praat gewoon als 't je beurt is :9 8).

    Dat geluid via de speakers 0wnt echt man :cool:. *Heeft stereotoren op TV aangesloten :D.
     
  11. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    tis allemaal erg cool:)
    alleen jammer dat je je mic niet op een "long range" mode kan zetten ofzo, zodat je echt headset-free bent, ivm die speaker-optie..
    ohja en tis ook jmmr dat je geen muziek van jezelf kan aanzetten als je aan het chatten bent, de anderen hebbe daar toch geen last van, aangezien je met het racen ook muziek aan hebt, en dat hoort de rest dan ook nie dus:)
     
  12. Richard

    Richard I'm live enabled

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel een vaag probleem.
    Ik had mijn infrarood ontvanger vanme dvd set in poort 4 zitten. Geeft ie in het begin een melding dat ik alleen kan voice chatten op poort 4. Nou ik gewoon proberen met controller+headset op poort 1, deed ie dus niet, ikke haal dat dvd ding eruit, prik mijn controller erin, ja hoor doet ie het gewoon
    vink beetje vaag eigenlijk. Iemand anders hetzelfde probleem+oplossing oid. Heb namelijk weinig steeds me dvd ding eruit te trekken en er weer in te proppen
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jah klopt het kan niet anders, maar dan laat je je DVD Receiver toch in port3.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hoezo? ik heb gewoon 3 controllers erin zitten

    1 S in 1
    1 nrl in 2
    1 madcat in 3
    1 DVD ding in 4

    en gebruik de S in slot 1, werkt perfect..
     
  15. Dennis Veldhuiz

    Dennis Veldhuiz Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg alleen maar een error dat hij niet kan connecten of dat de verbinding weg is. Gaat hij deze dan checken (de verbinding) dan doet alles het perfect.

    Voor de rest werkt alles prima op live, iemand.... :confused:
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien ff de xboxlijn bellen?
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb met Jermain gesproken, no problemo..
     
  18. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik ga het ook vandaag uitproberen,
    maar kan een mod/admin
    niet een chat maken die heledag online is?
    of is dat niet mogelijk?
    zo kunnen we toernooitjes regelen,

    en kan je alleen in een voicechat komen als diegene die hem heeft gehost in je friendlist staat?
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    toernooitjes wie het langst kan praten?:{

    ik snap het nut er niet echt van.. je heb toch niks aan een chatbox die de helft van de tijd leeg is..
    je kunt echter wel met iemand afspreken (die altijd veel online is) dat hij zijn xbox aanlaat staan tussen **:** en **:** ofzow..
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat wil ik wel voor je doen. Stuur maar een XBox met een Live abbo en ik maak voor jou een eigen 24x7 voice chatbox. :+
     

Deel Deze Pagina