[Centraal] Vragen & kritiek topic Vragen aan moderators? Tips voor het forum? Niet eens met je slotje? Meld het in dit topic .. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&postid=435876#post435876 Zie je sluitpost aan rutger, verder alles ok? Die jongen geeft mij de link naar het centrale topic (wat voor newbies onherkenbaar is als centraal topic) en kon daar o.a. deze oplossing in vinden. Nuttige toevoeging aan het topic lijkt me, en jij komt aanzetten met: "Aub zo'n thread als dit aan een mod reporten ipv zelf voor modje te spelen. Danku. " Beetje overtrokken vind je niet? Maar oke. Hoe moet een newbie op dit forum weten dat "[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station" een centraal topic is? Waarom change je de topictitel niet in: "[Centraal] Splinter Cell" Dan is dat tenminste voor iedereen duidelijk...
mee eens! maar zelf mod spelen kan natuurlijk niet anders heb je geen mods meer nodig! zelfde als met zelfs politieagent spelen! en dan nu! hail to toxic timmie en zijn xbw slot
Zelf mod spelen, is dat niet juist positief? Meld je is aan op het tweakers forum, daar is elke user mod Maar die jongen geeft mij de link naar wat het centrale topic schijnt te zijn! Nou perfect, weet ik dat ga ik daarin verder. Wat heeft dat met wannabe-mod te maken? Ik vind dat een vriendelijke verwijzing, die jongen doet zijn best om newbies in goede banen te leiden en er komt een moderator hem even de grond in stampen .... beetje ... vul zelf maar in
MrCableGuy, members mogen zelf geen centrale topics openen, dat mogen alleen moderators Weer wat geleerd. Maar ik vind wel dat members bv. iemand naar een Centraal topic mogen verwijzen. Heeft volgens mij niet echt met wannabee mod gedrag te maken. Het moet daarbij wel blijven. Members moeten niet om een slotje gaan roepen e.d.
Ik vind de reactie van Xenox in die thread ook een beetje belachelijk. Rutger geeft gewoon vriendelijk de link naar de thread, roept niet: "OH TEH SUXXORS IK ZIE EEN SLOTJEEH AANKOMEEEH". Dus in deze thread vind ik het behoorlijk onnodig hoe die mod reageert. Maar in het algemeen irriteer ik me behoorlijk aan mensen die in elke thread die over modchips etc gaat, alleen maar zeggen dat ze een slotje voelen aankomen.
MrCaBLeGuY, gelieve zelf geen centraal topics te openen.. En al helemaal niet zo'n topic als deze :{ Als je nieuw bent kan het moeilijk zijn om iets te vinden tussen al die topics... Maar we hebben daar een geweldige zoekfunctie voor, rechtsboven in dit venster + rechts onderaan in elk topic *) Kan je iets niet vinden.. Zoek 't op.. Bestaat er geen topic over; Open er zelf 1 Case Closed