1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna alles al gehad dan :+?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lijkt het wel op. :+
    Wat is je gamertag? Kunnen we voor we je iets aanraden zien wat je al hebt gespeeld. ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan met grof geschut: Deadly Premonition!

    Gekocht voor een tientje online en het spel krijgt een tien

    http://www.destructoid.com/review-deadly-premonition-165168.phtml

     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat GRAW2's demo MP is. Moet je voor GRAW2 GRAW1 hebben gespeeld?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien vreemd om hier te vragen, maar:

    Heb laatst voor 12 euro Bioshock 2 kunnen kopen, nu vraag ik me af of het dan ook de moeite waard is om deel 1 te kopen. Deze is namelijk haast nergens te verkrijgen en veelal duurder dan deel 2 vreemd genoeg. Ik las dat beide games veel op elkaar lijken dus dan zou ik genoeg kunnen hebben aan alleen 2. Of zijn er toch dingen in 1 die nog toegevoegde waarde hebben tov deel 2?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je nog niet aan deel 2 begonnen bent zou ik je wel aanraden bij deel 1 te beginnen.

    Dat was toch de introductie van Rapture en qua verhaal wat mij betreft beter dan deel 2

    deel 2 is qua combat en besturing weer wat beter
     
  7. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, deel 2 is het vervolg op deel 1. Het is daarom in ieder geval slim om te lezen waar deel 1 over gaat. Heb je deel 2 al uitgespeeld? Laat deel 1 dan maar liggen (in jou geval dan, als ik zo kijk naar hoe je er zelf tegen aankijkt) want je zal je aan heel veel dingen gaan irriteren en het zal veel minder lekker spelen (Het is wel een compeet andere game). Moet je deel 2 nog gaan spelen, zal ik toch aanraden om eerst deel 1 uit te gaan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Dan ga ik nog even op zoek naar een goede prijs voor deel 1. Het blijft vreemd dat hij duurder is dan deel 2.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien iemand in de bazaar die hem voor een tientje incl wegdoet. Yourgamezone.nl vraagt er in ieder geval 15 euro voor op zijn goedkoopst.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Rainbow Six Vegas 1 of 2 (of beide)? Spelen nog veel mensen het spel online en is het makkelijk iemand te vinden voor co-op?
     
  11. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide. Zijn gewoon awesome games. Deel 2 wordt online nog wel door een vaste kern gespeeld. Deel 1 weet ik niet zeker, maar vast een kleine group. Maar de SP+Terrorist hunt is al vet genoeg om beide games aan te schaffen.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo van deel 1 is awesome. Ik ga welk heel snel dood opzicht, maar het is awesome. Alleen jammer dat je niet kan flanken met de NPCs in je team :mad:. Kan zoiets wel in GRAW?
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet kan flanken? Je kunt toch prima je team op 1 deur zetten , zelf op een andere deur gaan staan en dan het GO commando geven ? Dat werkt juist als een trein in RSV

    De SP van GRAW vond ik persoonlijk minder boeiend. RSV is lekker close combat maar wel met wat tactiek.

    En de MP is legendarisch goed (ook al word hij nu alleen nog door de harde kern gespeeld)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Njah, ik zie geen Go Command in de demo 8). Ik had me mensen naar beneden gestuurd en ik gaf ze vanaf boven cover fire. Dat was al awesome. Toen wou ik zelf naar beneden gaan om vanaf links te gaan en hun vanaf rechts. Alleen ik had geen idee hoe ik ze dat moest laten doen. Failure pincer attack :mad:. Is de co-op ook goed uitgewerkt in RSV? En als GRAW beetje lijkt op RSV, dan lijkt het me niet het beste om ze tegelijk te kopen, lijkt me..
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de demo gedaan van Sonic Generations, wat een eindbazen spel, sowieso kopen dus:)
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Lastig om te kiezen welke ik als eerst ga spelen: GRAW 2 of RSV2 8). Ben iig zeer benieuwd. Ik heb nog nooit een tactische shooter gespeeld, dus ik weet niet wat ik kan verwachten. Misschien ben ik straks wel helemaal hooked :eek:.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zoek weer een leuke game!!!

    weet iemand of serious sam HD (dus sam 1 & 2) leuks is?
    en miss nog andere leuke games voor een beetje midprice??

    krijg nog een cadeau voor mn verjaardag en mag een game va rond 30 euro uitzoeken!
    tips aub! (homefront, bulletstorm, la noire enzo al gehad...)
     
  18. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    dirt 3, duke nukem forever, the witcher 2?
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Casper, het wordt tijd dat je gewoon je gamertag in je profiel zet. ;) Kunnen we zien welke games je al hebt gehad. Maakt het gemakkelijker voor ons allemaal. :+

    Ik vind Serious Sam iig leuk, maar aangezien het XBLA games zijn zou ik even snel de trials proberen. Weet je het zeker en hoef je niet alleen op mijn mening af te gaan.

    Met een antwoord op je 2e vraag wacht ik totdat je je gamertag geeft. :p
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt echt idd tijd dat je eens gamertag zet.
    Want telkens wanneer we een game zeggen, heb je hem al gehad :+
     

Deel Deze Pagina