1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De games zijn ook allemaal goed. Sommigen zouden zelfs zeggen dat de eerdere games beter zijn dan de nieuwere. Dus geen reden om het niet vanaf het begin te doen.

    Crackdown is trouwens ook een aanrader! Net als Kameo, Banjo Nuts & Bolts, Viva Piñata en misschien nog meer waar ik nu even niet op kom.
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ligt natuurlijk ook aan je smaak in genre, wat je wilt spelen.

    Als je van JRPGs houd kan ik je van harte Lost Odyssey, Tales of Vesperia, Blue Dragon en Eternal Sonata aanraden. Stuk voor stuk toppers.

    Als je meer van de actie bent moet je zeker Gears of War proberen.

    Halo is natuurlijk ook een must, al is deel 3 de eerste op de 360 maar dan kom je dus wel halverwege het verhaal binnenvallen....
    Deel 1 is als remake te krijgen, en deel 2 is wel een eerste Xbox game, maar kun je ook afspelen...wel verouderde graphics natuurlijk, daar moet je wel tegen kunnen, maar het verhaal is top.:thumbs:
    Deel 4 is het eerste deel van een nieuw hoofdstuk, dus goed te spelen zonder teveel voorkennis.

    Als je van racen houd moet je Forza 4 proberen; imo beter dan Gran Turismo!
     
  3. Gryffion

    Gryffion Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel dank allemaal. Heb de GoW trilogy, Halo: Reach, Minecraft, Witcher 2 en Fable 2/3 weten te bemachtigen. Nu nog even wachten tot fable: anniversary voor die laatste 2 te beginnen spelen.

    Zijn er trouwens nog Arcade aanraders? Heb al een oog op Trials Evolution, maar als er nog zo'n toppers zijn, ben ik zeker geïnteresseerd. Ook liefst exclusives gericht op single player of local split-screen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lara Croft: Guardian of Light, Splosion Man, de 2 Keflings games, Shadow Complex en (ook al is het geen exclusive) The Walking Dead.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  6. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    spelunky
     
  7. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Heey,
    Wie kan me helpen aan een goede game?
    Shooters zoals Cod en battlefield vind ik prachtig .
    en zombies.
    weet iemand welke game daar geschikt voor is?
    Met een lange singleplayer?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  8. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Medal of Honor
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wat is een First Person shooter waar redelijk makkelijk in te komen is? Want zuig eigenlijk in ze allemaal...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou gewoon lekker voor BF3 gaan

    en dan kies je in het begin gewoon 1 taak voor jezelf. Bijvoorbeeld ammo of medipacks uitdelen en vlaggen pakken

    en als je zorgt dat je altijd in een squad zit kun je gewoon de meer ervaren spelers een beetje volgen en kijken hoe zij het doen

    dan pik je dat zo op
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou niet iedere shooter gewoon geschikt zijn, zo lang je maar op een lagere difficulty speelt?
    Als je niet goed bent lijkt me iig niet de beste oplossing om gelijk online te gaan spelen...
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Battlefield? Slecht advies.:eek:
    Die game is niet leuk als newbie (spreek uit ervaring:+).

    Halo daarintegen is echt makkelijk om in te komen voor newbies.
    Natuurlijk zul je in het begin meer gedood worden dan dat je kills maakt, maar met Halo leer je het een stuk sneller, ook omdat vijanden of een rood of blauw pakje hebben, makkelijk te herkennen, en je ziet ze daarom snel(ler).
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Battlefield is volgens mij juist erg noob friendly omdat de focus niet op kills hoeft te liggen maar je jezelf op allerlei manieren nuttig kan maken

    En omdat het squad based is

    Als je je squaddmates af en toe eens healt en naast ze gaat staan als ze een vlag cappen doe je al een nuttige bijdrage aan je team

    plus je kan jezelf dus aan een groepje ervaren spelers koppelen en op die manier dus heel snel zien hoe zij de verschillende mappen benaderen en welke tactieken ze gebruiken

    Sterker nog je bent al nuttig als je de hele tijd gewoon een meter of 40 achter ze loopt (als spawn point :+)

    voorwaarde is wel echt dat je probeert om altijd in een squad te zitten, in je eentje kun je hopeloos verzuipen als nieuwe speler
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nogmaals; waarom wordt de MP aangeraden? Dat is het meest ongeschikte gebied om mee te beginnen als je niet goed bent in shooters.

    Behalve bij Halo 3, daar werd je tenminste altijd goed gematched met mensen van je eigen niveau.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat is bij Halo ook hoor; als je met CTF verdedigd ben je al behulpzaam, of als je gewoon in een voertuig als bestuurder gaat rijden ook.
    Bij Halo is het bijna onmogelijk om niet een paar punten te scoren in de MP.

    Mijn eerste zin in mijn vorige post was in het algemeen; ook de SP is redelijk makkelijk in te komen...al is Halo 4 wel ietsje pittiger op normal dan vorige Halo's.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is CoD niet het meest noobfriendly
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet het niet, is een nogal snelle 'twitch' shooter, dus misschien lastig om mee te komen als je sowieso al moeite met het genre hebt.

    Ik wil altijd iedereen Bulletstorm aanraden.
    Dus.
    Bulletstorm. :+
    Zet het op een lagere difficulty en have fun.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee, speel die niet.:+
    Paar keer bij een maat gespeeld, maar is gewoon niet mijn soort game.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Omdat je in de SP niks leert, dus daar kun je volgens mij ook niet slecht in zijn :+ Als het te moeilijk is zet je hem makkelijker en klaar

    Als het alleen gaat om een shooter SP uit te zoeken om gewoon de basis van FPS games een beetje te verkennen maakt het niet veel uit wat je kiest.

    Dan zou ik gewoon iets kopen wat goede recensies krijgt en je qua setting en verhaal aanspreekt

    Vind ik niet, in CoD is het toch vaak zo dat je begint met TDM spelen en later pas door gaat naar de objective game modes

    en in die objective modes ga je ook niet veel klaar spelen als je al niet aardig goed bent in de basis

    CoD is toch wel echt in alle modes een kwestie van wie het beste kills maakt en de maps het beste kent.

    In CoD ben je als beginner al snel een beetje de noob die te vaak dood gaat en daarmee een blok aan t been van zn team is.

    In BF kun je makkelijker een positieve bijdrage leveren als beginner.

    Volgens mij ook makkelijker dan in Halo. Omdat je in Halo als beginner ook je 1 op 1's niet meteen gaat winnen.

    In BF maakt dat niet uit want je kan al heel veel doen zonder ooit in een 1 op 1 terecht te komen
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik speel alleen Gears. Duurt een aantal jaar voor je fatsoenlijk kan spelen maar is geen fps. Toen ik cod probeerde had ik altijd het idee dat je vrij makkelijk kan killen. De maps moet je in elke game leren kennen toch.

    Maar nu heb je het over bf spelen zonder zeg maar te schieten. Niet iedereen vindt dat leuk
     

Deel Deze Pagina