1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb je wel eens Halo 4 gespeeld?
    Ik zeg toch net dat wat jij zegt als pluspunt voor BF dat dat voor Halo ook geld, en dan kijkend puur naar de game zelf denk ik dat het makkelijker is om in Halo sneller beter te worden dan in BF.

    In Halo is in principe iedereen zo goed als gelijk qua uitrusting, maakt niet uit welk level je bent; in BF moet je het opnemen tegen personen die al vele perks hebben vrijgespeeld, dat is toch een stuk lastiger lijkt mij....
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zit jij nu Halo 4 aan te raden en niet Halo 3?
    Ik ken je niet meer. :'-(
    Juist in H4 ben je niet gelijk qua uitrusting en perks. Boutgame dat het is. Halo 3 is de beste MP FPS op de 360.

    En UTIII, maar niemand speelt dat meer. :+
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Halo 3 ook niet, daarom raad ik H4 aan ja. Ja het is de slechtste Halo na Reach, maar nog altijd leuk in MP.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bedoel je? In Halo 3 zijn er geen klasses, geen perks, geen rare ranks om meer punten me te verdienen om wapens mee te krijgen, skills te unlocken. Er zijn in Halo 3 geen drops die je kunt krijgen tijdens een match.
    Iedereen begint en eindigt hetzelfde. Of je kills maakt ligt aan jezelf en niet aan je equipment.

    Slechtste Halo na Reach? Reach is geniaal tov Halo 4. :+
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En welke is in het algemeen het leukst? Of laat ik het anders stellen, welke schuif je het minst snel aan de kant als je even een paar potjes niet goed gaat?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voor mijzelf is dat Halo 3 (en wederom; UT III :+) geweest.
    Maar je moet het gewoon een leuke game vinden; BF3 vind ik niks aan en schuif ik sneller gefrustreerd opzij. Niet omdat ie slecht is of niet goed voor noobs, maar ik wil gewoon geen militaire shooters meer spelen.

    edit: Oeh, BF1943 vond ik trouwens wel geniaal. Geen idee of dat nog gespeeld wordt...
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ..........jij spoort niet.
    Alleen al omdat Reach Armor Lock heeft is het de slechtste ooit.
    (MP dan heh, SP gaat die prijs naar ODST)

    Kijk, hier ben ik het dan wel mee eens; maar ook geen idee of die nog gespeeld wordt (is een arcade-game toch?).
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yup, is een XBLA game.

    En.
    Halo 3 >>> Halo 2 > Halo 3 ODST > Halo Reach / Halo CE > >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> Halo 4

    Hell, Spartan Assault is nog een veel betere aankoop dan Halo 4. :+

    ik weet het, ik zal alleen al vanwege mijn plaatsing van CE gelyncht gaan worden. Maar ik was er bij Anniversary van geschrokken hoe 'slecht' die game eigenlijk was. Nostalgie is a bitch. Ik probeer dat altijd te voorkomen dat nostalgie mee gaat tellen in mijn oordeel, maar soms is dat blijkbaar niet te voorkomen. Gelukkig ben ik niet te trots om mijn mening bij te stellen. :+

    Voor mij was iig H3 pure Halo perfectie en de rest, hoewel ook erg goed, hobbelt er wat achteraan. Reach wordt omlaag gehaald door het gebrek aan Master Chief en Armor Lock (en de idiote Forge maps), maar de game op zich was nog heel erg goed en had toch nog de 'halo feel'. Halo 4 is gewoon CoD in een ander jasje.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar als ik weer gold zou aanschaffen krijg ik Halo 3 binnenkort toch gratis.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Perfect. Hoef je niet eens te betalen voor de beste shooter. :+
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Das waar ook...hopelijk heeft dat effect op de MP van die game, blijft een pareltje.:thumbs:

    BTW, voor mij:
    Halo 2, Halo 3, Halo CE, Halo 4, Reach, ODST.

    De eerste tilogie heeft de Flood, en daar heb ik echt een schijthekel aan.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Halo 3: ODST > Halo CE > Halo 3 >>>> Halo Reach >>>> Halo 4 >>>> Halo 2

    Smaken verschillen :cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De flood is niet bepaald mijn favoriete tegenstander, maar beter dan die nieuwe gedrochten van H4.

    De nieuwe Halo heet gewoon 'Halo'. Geen 5 of wat dan ook. Fingers crossed dat dat een teken is dat ze het rebooten en alle slechte ideeën van H4 maar snel in de prullenbak gooien.

    Ik mis Bungie... :'-(
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben voor Battlefield 3 gegaan, ofja, ik heb hem geleend :+
    Maar vind het tot nu toe erg gaaf. Veel leuker dan CoD (de keren dat ik gespeeld heb dan).
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    The worms revuliton vs the worms collection

    --------------------------------------------------------------------------------

    Nu twijfel ik tussen die 2 worms games (zijn beide een samenstelling van een paar worms games) om te halen, alleen welke van de 2 is leuker/raden jullie aan?
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Weten jullie uberhaupt nog wel hoe Halo: Reach speelde voor de TU? Het was echt verschrikkelijk man. Zoveel randomness heeft zelfs halo 4 niet. De bloom was echt verschrikkelijk random en irritant, de movement speelt veel te laag, de hitboxes belachelijk groot en de aim assist nog net niet zo hoog als bij Halo 4. Halo 4 is geen beste halo game, maar allicht beter dan vanilla reach. De nieuwe TU van halo 4 heeft er zelfs voor gezorgd dat de game weer richting Halo gaat.

    Wat mij betreft voor MP:

    Halo 3>> Halo 2 >> Halo 4 >> Halo: reach

    Wat betreft SP:

    Halo: CE>> Halo 3 >> Halo: ODST >>> Halo 2 >>>>>>>>>>> Halo 4.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Toch mis ik Reach wel, omdat het toch wat had. Het is jammer van die klote maps en domme keuzes, maar toch...
     
  18. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist Bioshock uitgespeeld op de PC. Iemand nog tips voor een soort gelijke game?! Dishonored of Hitman zat ik aan te denken? Wel voor de PC graag...
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand aub
     
  20. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit zelf nu te twijfelen welke games ik op de release van de xbox one ga halen.

    Ik heb 5 games die mij wel wat lijken:
    1. Ryse: Son of Rome
    2. Watch Dogs
    3. Dead Rising 3
    4. Fifa 14
    5. Battlefield 4

    Bij elke game heb ik zo mijn twijfels:
    1. Bij Ryse heb ik het gevoel dat dit een QTE wordt waarmee de fun er snel uit is wanneer je 4x dezelfde move doet. Uiteraard kun je ook alleen op x bashen, maar dat is ook niet wat ik wil.
    2. Uiteraard staat watch dogs bovenaan mijn lijstje. Echter vraag ik me alleen af hoelang de funfactor in dit spel aanwezig blijft.
    3. Leuk zombies afslachten. Ik heb alleen al veel zombie games en films en ik wil niet dat door deze game de hele game niks aan wordt (soort van uitgemolken)
    4. Ik heb mezelf voorgenomen op per 2 jaar een fifa te kopen. Na de laatste (fifa 12) is nu fifa 14 aan de beurt. Ik ben alleen benieuwd of er veel veranderingen tov andere delen zijn. De kans is echter wel groot dat ik de game koop of vraag voor kerst, dus dan valt deze uit het lijstje met potentiele games.
    5. Probleem hierbij is dat ik graag battlefield alleen met vrienden of in groepen speel. Uit mijn vriendengroep zijn er weinig die een next gen console halen, dus dan is automatisch de game minder leuk imo. Uiteraard is de game wel altijd fantastisch, innovatief en spectaculair.

    Op de release van de xbox one wil ik minstens 1 game kopen tot max 2 a 3, dat ligt aan mijn budget. Ervanuitgaand dat ik 2 games haal heb ik sowieso watch dogs. Welke zouden jullie mij aanraden?
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013

Deel Deze Pagina