1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken je dat gevoel? Dat je wat geld overhebt op je bankrekening, en het uit wil geven aan een 360 game, maar eigenlijk geen flauw idee hebt welk spel?
    Dat je niet kan kiezen uit die 100(den) games die er op het moment beschikbaar zijn voor de console?

    Dan is dit topic iets voor jouw. Stel hier je vraag aan de andere gamers zodat zij je misschien een tip kunnen geven. Twijfel je tussen een aantal titels, en weet je niet zeker welke de beste is? Ook daarvoor kun je hier terecht.

    Heb je het probleem dat je totaal geen idee hebt welke game je kan kopen, dan heb ik hier een klein opzetje gemaakt dat je dan kan posten. Dat maakt het voor de rest misschien wat makkelijker om je een aanbeveling te geven.

    HTML:
    [b]Games in bezit:[/b]
    [b]Budget:[/b] €
    [b]Genre:[/b]
    [b]Live ja/nee:[/b]
    Heb je een paar games gezien die je graag wil hebben, maar je kan niet kiezen, dan kun je natuurlijk gewoon de titels posten die je graag wil, en vragen om advies.

    Hopelijk vinden jullie dit een handig topic (en is het er niet al :+), en krijgen mensen wat hulp in hun game keuze's. Want hé je kan je geld maar één keer uitgeven ;)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het een goed en leuk initiatief! :) Op zich is het helemaal geen verkeerd idee om één thread te hebben waar mensen om advies kunnen vragen. Dus ik geef het een kans, en kijk het even aan. :) Om het niveau een beetje normaal te houden zou wel iedereen gebruik moeten maken van een opzet zoals in je startpost.

    *offtopic reacties verwijderd.
     
  3. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mag dit eventueel ook voor PS2 en xbox game? En je mag zeker ook wel posten als je niet tussen 2 of meerdere game kan kiezen, van welke zal ik nemen deze of deze, snappie. :);)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ;)

    Goed topic btw, scheelt weer een aantal zinloze threads, hopelijk zien mensen deze topic ook echt.

    Ow btw. Ik vond top spin op zich wel redelijk maar niet zo dat ik een 3de versie zou kopen. Is virtua tennis dan eventueel wel aan te raden of zijn het 2 totaal verschillende games?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat probeer je nou grappig te doen. Beter ga je ff serieus erop in en niet dit hele topic vol spammen met onzin maar dit is mijne

    Games : Saints Row
    Budget: € 30
    Genre: Crimineel spelen
    Live ja/nee: Ja

    Deze game wil ik al een tijdje hebben maar elke keer als ik op X-Bazar kijk of in de gameshop heb ik hem in de handen maar zet ik hem toch weer terug omdat ik het gewoon NIET WEET 8). Maar kan iemand mij een goede reden geven waarom ik deze MOET halen zodat je me kan overhalen ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol eigenlijk is het onterecht dat je hem zo afkraakt. Barbie horse adventures is ook een spel en Halo 3 ook. Het kán zijn dat die echt een dilemma heeft tussen die 2 games :emo:.

    Nou lijkt dat onwaarschijnlijk maar wel lullig aan de andere kant
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus dit is de bedoeling? Wat heb je hier dan eigenlijk aan? Er staan geen meningen in.

    Games in bezit: GoW, PGR3, Oblivion
    Budget: 29 t/m 60 euro
    Genre: Shooter, Race, RPG
    Live ja/nee: ja, ja, nee

    Edit: Vorige vraag weg gehaald
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  8. basovich

    basovich Guest

    saints row, overduidelijk...als je COD 2 wilt kopen koop dan COD 3;)..en saints row is gewoon leuke SP:).
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoor juist dat cod2 beter is/was. Ik zou ook voor sr gaan, leuke sp en houd je wel een tijdje bezig. Voor online is cod duidelijk de betere :)
     
  10. basovich

    basovich Guest

    COD 2 en COD 3 zijn eigenlijk gewoon hetzelfde, alleen heb je bij COD 3 iets meer dingen die ze bij COD 2 weglieten.
     
  11. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het nog even duidelijker uitleggen dan, misschien dat dan de bedoeling van het topic wat duidelijker wordt :).

    De bedoeling is dus dat als je óf een spel wilt kopen maar geen flauw idee hebt welk, of als je niet kan kiezen tussen een X aantal spellen (bijvoorbeeld 3 ofzo). Dan post je welke games je in gedachten had, en dan kunnen de anderen met een mening zeggen welke beter is.

    En dat lijstje is dus eigenlijk bedoelt om de anderen wat meer te helpen:

    Games in bezit; welke games je dus al hebt (niet welke games je twijfelt, dat kun je gewoon in je post zetten)
    Budget; hoeveel je er max aan uit wil geven
    Genre; van welke genres je houd
    Live ja/nee; of je graag wilt dat de spellen live ondersteunen, niet of je zelf live hebt

    En de anderen kunnen dus wel degelijk met een mening onderbouwen. Als je bijvoorbeeld twijfelt tussen GoW en R6:Vegas... allebei toppers, maar dan kun je bijvoorbeeld zeggen dat GoW veel bruter en sneller is dan R6 ofzo (ik zeg maar iets :9).

    :)
     
  12. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Games in bezit: GoW, Viva Piñata, PGR 3, CoD 3, Saints Row, Splinter Cell, Oblivion.. (had MotoGP en Dead Rising geleend maar daar vond ik weinig aan)
    Budget: € 70
    Genre: Maakt me niet zo uit
    Live ja/nee: Ja

    Wil gewoon een nieuw spel! Rainbow Six misschien of weten jullie iets anders leuks? afgeprijst ofzo...
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Rainbow Six is gewoon gruwlijk, op dit moment is er geen betere online shooter.
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik neem aan dat je niet van voetbalspellen houdt? Anders moet je PES6 halen.
    Als je een leuk koopje op de kop wilt tikken zou je kunnen overwegen om Kameo aan te schaffen, goedkoop spelletje, maar vooral een heel leuk adventure gamepje..:)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik hou wel van voetbalspellen maar ik vond PES en Fifa een beetje tegenvallen, PES doordat het een opgepoetste PS2 versie is en je kan niet editen; Fifa omdat er te weinig competities in zitten en geen trucjes....
    Kameo is misschien wel een goed idee ja :)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is F.E.A.R. iets voor je?
     
  17. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is een tip .....

    Game Pgr3, Cod 2 ( 3 is grafisch net zo goed), GoW,Tomb raider Legend, Oblivion
    Budget €30 / €60
    Genre: race, 1 person shooter, platformer , real time role playing
    Live ja, ja , ja , nee ,nee


    als je budget klein is:

    kijk dan even in dit topic... staat altijd wel wat
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=94393&page=2


    cijfers:

    kijk voor reviews:

    http://archief.xboxworld.nl/article/?type=review

    http://xbox360.ign.com/

    www.powerweb.nl

    zijn er nog veel meer maar heb geen zin om die allemaal neer te zetten...:lol:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  18. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je F.E.A.R. nog niet op je PC hebt gespeeld, dan is het zeker een aanrader. Het ziet er gaaf uit, en het is soms toch nog best wel creepy :9.

    R6:Vegas is ook zeker een aanrader, maar je moet er wel van houden. In tegenstelling tot (bijvoorbeeld F.E.A.R.) wat eigenlijk gewoon hersenloos knallen is, is R6 echt veel tactischer, en kan je niet zomaar ff door een level heen rushen ofzo.
     
  19. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Games in bezit: PES6, R6: Vegas
    Budget: € 40 - 60
    Genre: Actie, FPS, Adventure
    Live ja/nee: Hoeft niet per se, maar liever wel

    Ik zit al een tijdje te twijfelen welke game ik kan kopen. Ik wilde graag Madden 07, maar weet niet of ik me daar (ondanks dat ik mega football fan ben) lang genoeg mee kan vermaken. Saints Row leek me misschien ook wel geinig, ik heb GTA SA ook, en dit is soort kloon daarvan. Dead Rising leek me ook wel tof, maar weet niet of dat snel gaat vervelen, en ik hoor dat dat bijna niet te spelen is op een SDTV omdat de letters zo slecht zijn.

    Iemand tips :9?
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    check de dead rising demo dan ff weet je misschien meer als je het vaak genoeg speelt.....

    madden zou ik niet weten ...

    andere tips: FPS: COD 2/3 ( 3 is grafisch net zo goed alleen wat extra toevoegingen zitter erin)
    of GRAW..

    ACTION: FABLE 2 ( moet nog uitkomen)
    ADVENTURE: ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina