1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik voor Call of Juarez... importeer hem gewoon uit Amerika omdat hij daar al 5 Juni uitkomt en in Nederland pas ergens eind Augustus, verder zit ik te twijfelen tussen Overlord en TDU.... Ik zit niet te wachten op Forza 2, totaal niet mijn game!
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Import Tuner Challenge lijkt mij kut, dat underground tunen gedoe ben ik zat en het schijnt ook een zeer repretief spel te zijn.:mad: Bedankt voor je idee in elk geval.:b:

    Kooooop TDU echt dat is zo'n super game...:):):):) Ik heb hem nu 9 maanden en ben er nog lang niet op uitgekeken, sterker nog, ik vind het nog steeds de beste game die ik ooit gespeeld heb! Echt kopen, krijg je geen spijt van. Weet niet wat Overlord is maar echt TDU halen, geloof me maar, dat is een zeer veilige aankoop.:thumbs:_O__O_
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    OverLord lijkt me ook een goed spel... ik weet alleen niet wanneer hij uitkomt..
     
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Dirt is de enige echte race game deze zomer :D.
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza2 is de enige realistische (simulator bijna) race-game. Dirt en overigen zijn meer arcade dan sim. Het rotte is alleen; ze komen bijna tegelijk uit dus voor de mensen met minder budget (en misschien minder stuurmanskunst), lijkt me DiRT dan een stuk aantrekkelijker dan Forza.
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Arcade zou ik Dirt niet noemen maargoed, Dirt lijkt me stukken vermakkelijker dan Forza 2.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    games in bezit: pgr 3, just cause, testdrive unlimited, import tuner challenge en chost recon aw 1:
    Budget: 70 euri
    Genre: sport/voedbal
    Live ja/nee: maakt niet uit

    ik wil graag een voedbal spel kopen, hierbij twijfel ik dus tussen PES en fifa 07. welk van deze 2 vinden jullie beter dan de andere?
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    PES 6!!! zie ook de PES 6 vs Fifa07 thread waarom ;)
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 12 jaar oud en speel al sinds mijn 3e bijna niks anders dan racegames, kan heel erg goed rijden en ik heb een racestuur en binnenkort een Playseat, dus stuurmanskunst en ervaring genoeg.:D Is DIRT goedkoper dan Forza dan? Forza is een echte sim en lijkt me best wel leuk, maar in DIRT komen zoveel gave dingen dat ik hem nauwelijks kan weerstaan._O_ Maar toch ga ik voor Forza, omdat ik PGR3 ga verkopen en ik toch wel een sim wil.


    Hoewel het natuurlijk kan veranderen als er revieuws komen, en ik wil wel dat de game goed kan samenwerken met het
    Logitech DriveFX stuurtje...;)


    PES 6!:) Ik heb PES 5, Fifa 06 en Fifa 05 op de computer gespeelt, vond PES beter. Echter, als je houdt van teamwork en overspelen, ga voor PES maar wil je lekker egotrippen ga dan voor Fifa.:b: Fifa is de officielere, maar PES is echt leuker.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh? egotrippen in PES 6? Denk het niet.. eerder in Fifa 07!
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik verwarde ze met elkaar! Je hebt gelijk, in Fifa kan je beter egotrippen. Zal ff aanpassen:+
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    In juni komen wel een paar vette titels uit, Forza 2, Colin McRae Dirt, Two Worlds, The Outsider, de andere vette games komen pas in het najaar.
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga iig voor Forza 2, dat is iig de beste aankoop en lijkt mij ook iig het beste spel want ik wil iig een racesimulator.:+
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dude..je iig't wel heel veel! :+
     
  15. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    iig vind ik dat jij iig te vaak iig gebruikt en daarom wil ik iig dat jij iig stopt met iig-en :+
     
  16. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep... Ik doe het meer als grapje.;) Als je het irritant vindt moet je het zeggen.

    @ Gangsterdwerg: ok.
     
  17. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraag. Aangezien het bijna vakantie is, wilde ik voor in de vakantie eigenlijk een nieuwe game gaan halen. Alleen weet ik niet precies welke.

    Op het moment twijfel ik tussen GRAW 2 en Shadowrun. Welke zouden jullie mij aanraden? Of nog andere suggesties? Het is dus voor in de vakantie, dus het moet wel een game zijn waar ik een tijdje mee kan doen, niet een die ik in een week heb uitgespeeld ;).
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Graw2, al is de sp wel iets aan de korte kant, ik vond het een zeer vette ervaring en de co-op missies zijn deze keer ontzettend leuk!

    edit: komt The Outsider deze maand?
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    geen van beide zou ik zeggen :x wacht op the darkness, overlord of two words :thumbs:
     
  20. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW 2 is echt super moet ik zeggen.. over shadowrun kan ik weinig zeggen aangezien ik hem nooit gespeeld hebt.. maar met GRAW2 kun je je zeker wel mee vermaken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina