1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 23 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    cod 2 blijft geweldig spel. 17 euro nieuw in de winkel. online gruwelijk, sterke single player. :) Love It!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Als je een beetje goed zoekt op Internet kan je ze makkelijk veel goedkoper vinden, PGR3 moet je wel voor 12,50 2dehands kunnen kopen, FIFA 07 is 15 in de winkel, Forza 2 nog 60 maar kan je makkelijk voor 20 euro 2dehands kopen en Saints Row kan je ook makkelijk voor 15 kopen op het internet.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Forza 2 ligt voor 35 euro bij de freerecordshop dus niet meer voor de volle mep.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    halo3 of cod4? of zoek je een ander genre? Fifa08 is qua sporttitels erg uitgebreid online,
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    die games heeft ie dus al ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Oh, ik dacht dat hij daar interesse in had! :eek: :+
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik wil graag een game waar je in de single player heel veel tijd kun steken. Met een goed verhaal, en het moet iets zijn van shooter ofzo. De leukere racers heb ik al.

    Of is Fifa 08 goed voor heel veel singleplayer actie! Ik gebruik mijn 360 op het moment niet! Dat vind ik dus jammer en wil dus graag veel gamen. Dus wil singleplayer game! :)

    Of misschien Test Drive?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Saints Row ? Heeft een goede lange singleplayer en je schiet er ook veel in.
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    @zeepsop.

    ik kan er nog niet echt een oordeel over vellen omdat ik de spellen net gisteren heb binnengekregen maar ik heb nu dus Mass effect en the Orange box ( HL2), beide spellen zijn top shooters als ik de recensie mag geloven en mass effect schijnt helemaal het neusje van de zalm te zijn als je een goed verhaal zoekt ( bovendien is het een semi-shooter)
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    verhaal bij Mass Effect is idd mind blowing!
     
  12. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock?
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bioshock dacht ik zelf ook al aan. Valt daar veel tijd in te steken? Dan ga ik dat serieus overwegen xD.
    Mass Effect trekt mij niet zo heel erg.. en Saints Row heb ik al.. Toch bedankt voor tips e.d.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Is Lost Planet, The Orange Box o.i.d. niet leuk voor single player?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    The orange box is erg vet , lost planet was ik niet zo weg van, heb ik 1 keer uitgespeeld en niet meer naar gekeken. Orange box is wat mij betreft absoluut leuker dan lost planet. Bioshock is grafisch mooier dan The Orange Box maar ik denk dat je qua tijd langer bezig bent met Orange Box
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @Zeepsop,

    Lost planet heeft een geweldige singleplayer hoor ;).

    Maar voor shooters en lange singleplayer adviseer ik je

    - Bioshock (geweldig verhaal, ziet er geniaal uit en is gewoon prachtig)
    - Lost Planet (gewoon goeie sfeer, verhaal etc)
    - Mass effect (action-rpg, kun je meer dan 30 uur of meer in steken)
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zeker orange box

    Half life 2 is een shooter met verhaal, ben je zeker minstens 14 uur mee zoet als het niet meer is.

    Daarnaast heb je ook nog episode 1 en 2, dus zit je rond de 25 uur speeltijd totaal misschien net iets minder, hangt van je speelstijl af.

    Zelf was ik niet weg van het spel, maar farcry instincts predator heeft 2 campaigns en schijnt ook redelijk lang te zijn.

    Mass Effect moet je niet zien als een shooter.

    Het is een RPG. Dit betekent veel praten, zoeken, quests voltooien en je personage ontwikkelen.

    Je damage hangt af van allerlei parameters.

    Daarnaast als je een klasse kiest die niet zo combar gericht is zoals een Adept of Engineer is het vrijwel geen shooter.

    Het is een geweldig spel, maar als je een shooter zoekt zouik voor iets anders kiezen.


    Als je wel van RPG's houdt, Eternal Sonata, Blue Dragon en Enchanted Arms zijn leuke games. Geen hoogvliegers maar zeker de moeite waard. En RPG's zijn vrijwel altijd langer dan shooters
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kben op zoek naar een game waar ''upgraden'' centraal staat:9 Daar ben k echt een grote fan van:9 Dus jezelf kunnen upgraden, je wapens, en eigenlijk alles:9 En als je dan iets upgrade, dat het dan qua uiterlijk ook anders en cooler wordt:D Dus niet alleen wat sterker. Mass Effect heb k al. Dus what's next?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  19. eropit

    eropit Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Mass Effect draait idd grotendeels daarrond. Verder denk ik ook aan Oblivion.
    En ook aan Borderlands, maar dat is nog zeer verre toekomstmuziek. Wel zeer mooie muziek :)
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Alleen vind ik de wapenupgrades bij ME niet echt uitgebreid, en de wapens veranderen ook niet van uiterlijk... Borderlands en Fable2 zijn zo ver weg:'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina