1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox 360 Live, GamerCards

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MYSTERY X, 22 okt 2005.

  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    [​IMG]

    De Release van The Xbox 360 komt natuurlijk steeds dichterbij.
    Vandaar dat Microsoft druk bezig is, om ook natuurlijk Xbox Live voor de Xbox 360 ready te maken.

    Op xbox.com staat er nu een duidelijk verhaal over de uiteindelijke GamerCards die straks te bewonderen zijn via Xbox Live Gold.
    Elke Gamer op Xbox Live heeft, straks zijn eigen Unieke GamerCard.

    [​IMG]
    Vanaf Dinsdag zal het voor iedereen die Xbox live Gold heeft, mogelijk zijn op zijn eigen GamerCard alvast voor een deel te maken.
    Dit is dan mogelijk via www.xbox.com

    Nu kan iedereen hier zijn eigen Unieke GamerCard straks neer zetten, en hem laten bewonderen door de andere gamers hier op het Forum.
    Ook kunnen er nu GamerTags worden uitgewisseld om straks op Xbox Live Gold te kunnen Gamen tegen over elkaar.

    [​IMG]

    Heb je nieuwe dingen ontdekt zoals het kunnen toevoegen van een toffe achtergrond kleur kan je dat natuurlijk hier Melden.

    [​IMG]

    Interesante Sites:
    Uitleg over De GamerCard - http://www.xbox.com/en-US/community/features-gamercards.htm
    Xbox.nl - http://www.xbox.com/nl-NL/default.htm
    Uitleg over XboxLive op The Xbox 360 - http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/specs.htm


    Edit:/
    Heb je problemen met het aanmaken van je GamerCard omdat je een foutmelding krijgt wegens je leeftijd?!
    Volg dan deze stappen:

    1. Ga naar je Inbox in je Hotmail.
    2. Rechts boven staat dan Instellingen (opties)> KLIK
    3. Hierna zie je een aantal Opties. > Klik op PRIVÉ
    4. Verander je leeftijd naar boven de 18 jaar.

    Hierna verwijder je al je Cookies:
    Extra> Internet Opties> Cookies Verwijderen.

    Hierna zou alles vlekkeloos moeten lukken. :)

    Je leeftijd kan je na alles, gewoon weer terugzetten naar je echte leeftijd. Op precies DEZELFDE manier.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    stond onzin ... je had gelijk (post hier dinsdag mijn gamer card) :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mmm, meaby wel....

    Maar dacht deze echt voor de GamerCards aan te maken.
    Dus echt een Centrale Thread waar men, zijn GamerCard laat zien.
    En meaby kan uitleggen aan andere personen hoe je bijvoorbeeld een vette achtergrond op je GamerCard gooit.

    Edit:/
    Mensen moeten het hier dus echt over de GamerCard hebben en het Xbox Live Gold gebeuren.
    Geen vragen, over hoe je Überhaupt Xbox Live aansluit, waar daar is deze Thread niet voor :).
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    xbox live gold kan beter in een andere thread ... maar gamercards is wel een goed idee .. voor xbox 360 live vragen kunnen ze in deze thread terecht: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75264 (daar zijn namelijk bijna alle vragen al beantwoord en dan hoef ik niet weer alles te gaan uitleggen ... Gamecards kunnen gewoon hier gespamt worden :)
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Juist :p.
    Dat is de bedoeling.....

    Ook Desert Fox is het hiermee eens, dus is het aftellen tot dinsdag.
    Dan kan iedereen eindelijk aan de slag.

    Gelijk maar On-topic:
    Je maakt je GamerCard voor Xbox live eigenlijk gewoon ECHT via de computer.
    Iedereen heeft ook zijn eigen plaatje. Deze kan je dus lijkt mij net als een Avater via de Computer uploaden?
    Lijkt mij wel gaaf, dat je gewoon van Internet een Gaaf plaatje haalt (of je avater van Xboxworld.nl) en die dan ook via de Xbox 360 kan zien.

    Misschien kan je ergens in het klein, extra's ofzo neerzetten. Dus het idee: Om dan iedereen van Xboxworld.nl het zelfde te laten neerzetten, zodat je gelijk op Xboxlive ziet, van hé :) Die komt van Xboxworld af.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    nee, je kan niet je eigen plaatjes uploaden helaas ... je moet uit plaatjes kiezen die ms beschikbaar heeft geteld ... misschien komt er ook een keer een mogelijkheid om dit wel te doen ... maar dit is nog niet duidelijk, omdat ms bang is dat er foute plaatjes gepost kunnen worden
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ook wel logisch.. overal waar je plaatjes kan uploaden word er misbruik van gemaakt en viese en rare dingen geplaats. Snap wel dat microsoft dit absoluut niet wil.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    jeb of er moeten straks moderators komen en mag je maar eens paar jaar een plaatje uploaden ... of zo
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Aj, da's mindersss zeg.
    Hoeveel van die Avaters willen ze online gooien?! Iedereen heeft straks dezelfde joh.
    Ik hoop ook dat het straks mogelijk is je eigen plaatje Upte loaden. Daar er dan na gekeken wordt, door medewerkers van MS. of hij Online bij je GamerCard gaat.
    Dat dit dan een weekje gaat duren, voordat je plaatje is veranderd moeten we dan maar voor lief nemen.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Vrijdag kan je je instellingen aanpassen :) dus morgen komt de site on-line maar je kan dan nog niet zo veel doen
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben benieuwd :D
    Dus Vrijdag kan je echt veel veranderen?
    Maar mogen, wordt beetje GamerTag ofzo invullen?
     
  12. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet de lay out van xbox live nu nog op deze xbox er morgen ook anders uit of gewoon hetzelfde ??
     
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan je gamercard (210x140) op je website zetten en als XBW daar zin heeft een ruimte van 210 bij 140 creeërt voor je gamercard 8)

    Ook wat wel handig is om te weten, dat je je Gamercard zo kan customizen van wat je wil tot wat je wilt behalve de inhoud van:
    - Goud of Zilver achtergrond
    - Gamer Picture
    - Gaming Zone
    - Gamertag
    - Reputation
    - Gaming Score
    Zo werd er vermeld dat dit maar 5%, je kan de andere 95% veranderen, bijvoorbeeld aantal uren dat je een specifiek spel heb gespeeld, zoals je wilt niet zien dat je 5 uur van Barbie: Horse Adventures hebt gespeeld op Live kan je dat weglaten ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2005
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zkers wel gaaf jah! :D
    Je hebt dus altijd Goud of Zilver als achtergrond? Ik heb verschillende achtergronden gezien toch?

    Verder wel gaaf dat je alles kan veranderen jah :). Het aantal Uren PER Spel kan je laten zien?
    Dus barbie kan je uit zetten maar PDZ aan?
    Wel gaaf gek :p. Verder, NU kan je nog niets doen ofwel? Als ik op die site kom, is het alleen duidelijker, die uitleg over de GamerCard.
    Maar zelf iets veranderen kan nog niet zie ik.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    yeah live werkt weer;)
     
  16. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    stel ik heb geen live... kan ik dan wel alvast een gamercard aanmaken voor mijn 360?
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, want je gamertag moet wel gelinked zijn met je profiel.
     
  18. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus ik moet echt wachten tot 2 december en vanaf dan kan ik hier ook van genieten... ziet er allemaal super uit...
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    klopt als een bus
     
  20. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik heb nog geen live...

    kan ik geen gamercard aanmaken :mad:
    ze hadden het beter zo kunnen doen: Mensen kunnen alvast een gamercard aanmaken voor de Xbox.com forums en als ze silver hebben kunnen ze daarmee inloggen. En met subscriptioncards kunnen ze un slver naar gold upgraden.
     

Deel Deze Pagina