1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

  1. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoelde ik wel, ik zit namelijk met het volgende ik heb namelijk maar 1 account maar die is toch gekoppeld aan de amerikaanse marketplace.

    Als ik dit wil wijzigen moet ik dan de helpdesk bellen ofzo?
     
  2. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm,als je gewoon je console heb gekocht en aangesloten,alles normaal hebt ingevuld zit je gewoon op de europese(nl) marketplace.
    Je kunt meerdere accounts maken nu,silver-versies...maar daar kun je mee op de andere marketplaces.

    Dus niet bellen,maar gewoon je doos aanslingeren en ff goed lezen.
     
  3. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet is alles normaal ingevuld, ik wist ook niet dat ik op die amerikaanse zat maar het viel me op toen mensen zeiden dat de nba 2k7 demo was uitgesteld terwijl ik die vorige week al heb gedownload

    evenals de viva pinata filmpjes.

    Ik zal het thuis nog eens nakijken, waar is dat live account aan gekoppeld? ook aan hotmail e.d.?
     
  4. basovich

    basovich Guest

    volgens mij is die samurai tenchu dinges, nou te downloaden op de japanse marketplace, hij is helemaal japans maar het plaatje lijkt erop dat het die samurai game is.

    EDIT:

    het is samurai tenchu, en ik moet zeggen ik vind hem best wel tof..de knoppen snap ik niet echt maar die vogel je zo uit maar sommige dingen moet je echt de options voor hebben maar aangezien alles japans is..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2006
  5. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien iemand die een paar foto's van de forza 2 theme kan posten, of misschien een site weet waar je deze kan zien voordat ik heb koop :{
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Klikkerdeklik
     
  7. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag jouw foto's en dacht vet maar na het downloaden van deze thema was de guide background echt rood en op jouw foto's lijkt het meer de oranje kant op en ik kan rood niet uitstaan dus dat was een beetje een tegen valler. Maar voor de rest een vette thema..thnx for the pics

    Ik gebruik deze thema met carbon trim en de guide background van de TGS 2006 thema (oranje met licht oranje bolletjes) looking good! :thumbs: Nu het spel nog!
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :eek: kan je dat allemaal apart instellen!? Hoe? :D
     
  9. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Druk de guide button -> Personal Settings -> Themes -> Kies desbetreffende Thema (in dit geval Forza Motorsport 2 Theme Pack) je ziet de achtergrond veranderen dan selecteer "Customize" (helemaal bovenaan in het rijtje thema's) en dan zie je 2 opties "Dashboard Trim" en "Guide Background". Kies bij "Dashboard Trim" -> Carbon Trim en bij "Guide Background" -> Tokyo Game Show (moet je wel die thema gedownload hebben). Zo heb ik het :)

    Vaak heb je dat je een thema download maar dan de bijpassende guide background niet mooi vind of de bijpassende trim niet..op deze manier kan je het helemaal naar voorkeur instellen.
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    sneaky :D thx voor de uitgebreide uitleg!
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen probleem..
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Heeft iemand de Alan Wake picture and theme pack? :) Foto's..

    WarriorSan, ook nog bedankt. Dat wist ik zelf ook niet, wel van gehoord maar hoe je het precies moest doen.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    X'06 Briefing Day (Or Bringing it Home -Day 8 )

    Today is Wednesday here in Barcelona, and X'06 kicks off tonight. I will spend the day over at the event venue taking some photos as the crew sets up for tonight's briefing, and trying to get a handle on the announcements. I'll be (audio) recording the briefing and posting it as soon as possible...plus we'll posting the complete briefing video on the X'06 Event Page on Xbox.com as soon as we can following the briefing. Sorry, Xbox.com (US) is not streaming the briefing live..but the UK site is. You may want to bookmark the Xbox.com X'06 page, as it's going to start filling up with with screenshots, pictures, video and more after the event kicks off. One more thing: the below list is not all of the Marketplace content for today. More content will go live later today to coincide with the briefing. I will post the moment I have the confirmed list and the content goes live.

    Demo
    Sonic the Hedgehog

    Trailer:
    Kane & Lynch: Dead Men Trailer
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er misschien iemand pics van de Gamerafbeeldingen en Thema's van de tegen betaling verkrijgbare games via Bringing it Home? Ben erg benieuwd naar die van Halo Wars!
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wil graag een US account aanmaken,moet ik dan een heel nieuw hotmail adres aanmaken? en dan woonplaats VS ofzo?

    nog een vraag: ik zoek de Adidas theme,maar die kan ik niet vinden,waar staat hij?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  16. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks dude :thumbs:

    ps hoe kom je aan die vette faceplate?.. vast veel voor betaald?
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gekregen :cool:
     
  18. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    geluksvogel ;)
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Demo van Need for Speed Carbon nu te downloaden!
     
  20. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    coooollll
    kan je ook al een beetje auto's ombouwen in de demo? vraag me af hoe t er uit ziet. :9
     

Deel Deze Pagina