1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Kijk ik vandaag weer op Marketplace, zie ik bij New Releases een Picture Pack van Far Cry Instincts Predator staan..weet iemand welke pics dit zijn?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ligt dat nou aan mij, of is er niks meer te downloaden van MTV en Nickelodeon (de filmpjes + themes/pics)? :'-( :9
    +
    Is er niet een site waar ik alle bestaande themes en Picture packs kan bekijken voor ik ze koop? Ik dacht dat er een was (buiten de 'pipeline' site) maar ik kan em niet vinden
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    er is btw bijna niks te downloaden op de marketplace, het enigste waar je als gold member beetje goed mee zit is het online gamen, maar dat doe ik niet al te vaak, voor de rest betaal je voor beetje lucht
     
  5. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist je van te voren toch ook al, Het enige verschil tussen silver en gold is het online gamen en demo's die soms een weekje eerder beschikbaar zijn.
     
  6. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het raar dat wanneer je gold hebt ook nog eens (teveel) moet betalen voor veel content. Ik snap dat tv-series etc geld kosten, maar om nou voor een paar gamerpics of theme's extra geld te gaan vragen bovenop de 5 euro die we per maand betalen vind ik erg raar. Maar hopen dat de komst van de gratis onlineservice van Sony daar verandering in gaat komen (al zullen zij ook voor alles geld gaan vragen).

    Ik heb sinds vandaag een US account aangemaakt, en echt, een wereld ging voor mij open. Ik had geen idee dat de marketplace in totaal zo groot was. Jammer dat men hier in Europa daar niet van kan profiteren. Kan me nu ook wel voorstellen dat er veel mensen zijn die tekort hebben aan 20gb en overstappen op de 120gb HDD.

    Jammer dat het zoveel MS-points kost allemaal, anders had ik er wel veel gebruik van gemaakt.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, al die trailers enzo _O_ Ik had me HDD ook al helemaal vol gezet trailers, alleen is me gold daar alweer afgelopen, dus binnenkort eventjes een nieuwe maken.

    En die MS-points zijn ook zwaar brak maarja....heb er in totaal al 6x 2100 gekocht :eek:
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je na het verlopen van je gold-membership van een maand op je US account gewoon een nieuwe aanmaken, en krijg je daar dan weer een maand bij?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mmja, dit is me 2de US account, en had ook al een Japans account....
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja. alles draait nou eenmaal om geld heh.
    en als mensen die dingen toch kopen, waarom vraag je er dan geen geld voor? had ik ook gedaan;)
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het aanmaken van een Amerikaanse Account nog steeds voordelen, of zijn ze na de Spring Update daar tegenin gegaan?
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe demo op de mp:

     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal vanavond 's kijken. Lijkt me wel een grappig spelletje.
     
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lol. alleen in europa verkrijgbaar.
    eindelijk eens een keer iets wat NIET voor die amerikanen is :p
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje:
    Werkt een American account nog steeds?
    En op mn Xbox moet ik dan gwoon nog een 'profiel' aanmaken, en als ik op Live ga inloggen met dat (daarvoor op de pc aangemaakte) amerikaanse emailadres?
    Dan laat je hem gewoon silver, mar kun je alsnog gewoon al hun downloads zien?
    Of is er na de laatste update wat aan veranderd?
     
  16. basovich

    basovich Guest

    bij mij werkt hij nog steeds, dus denk niet dat MS alle accounts heeft verwijdert..
     
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een amerikaanse account aangemaakt en het werkt gewoon prima (hopelijk ook voor de free arcade game morgen), heb er gisteren allemaal gratis picture packs gedownload (Family Guy!!).

    Wat ik heb gedaan:
    • naar www.passport.com gegaan
    • gekozen voor Registreren voor een gratis account van MSN Hotmail
    • Land veranderen naar United States, email adres intypen
    • Staat: Washington Postcode: 98009 (valve software ;))
    • Daarna ga je naar xbox.com en aanmelden met die account, dan kan je een xbox live account aanmaken. Kies dan als telefoonnummer: 425-889-9642
    • Zodra je daar mee klaar bent sign je uit bij je xbox 360 en kies je voor recover gamertag en vul je daar de benodigde velden in en klaar ben je \o/
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even een dubbelpost doen om deze thread even naarboven te schoppen en iedereen te 'waarschuwen' of attenderen dat je daadwerkelijk Aegis Wing kan downloaden met een amerikaanse silver account en dan kan spelen met je main account. Zie mijn gamercard.

    Om een amerikaanse account aan te maken zie de post hierboven.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb een tijd lang een US account gehad, maar had die maar verwijderd toen M$ had aangekondigd om strenger op die zooi te controleren.

    Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ik em nog kan recoveren :9
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    ook maar even gedaan , thanks voor de tip
     

Deel Deze Pagina