1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Marketplace [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik kan me niet meer aanmelden, terwijl ik toch maar echt een account heb:mad:
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb ook gister een amerikaanse account gemaakt, op het adres van een of ander 4 sterren hotel in Michigan :+

    Denk dat ik ook maar even de gratis Picturepacks ga bekijken :)
     
  3. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een hele tijd een amerikaanse account, maar nu wou ik gisteren The Matrix HD Trailer downloaden en toen zei ie: This item is not available in your region. Hebben jullie daar ook last van?
     
  4. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, werkt niet. Blijkbaar het eerste waar ze de regioncontrole op hebben losgelaten.
     
  5. naLu

    naLu Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het zowieso lame dat Video marketplace alleen nog maar in amerika is -.- het moet een keer hier naar toe komen!!!
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    pfff ze hebben daar veel zooi :eek: Bijna genoeg om naar Amerika te downloaden

    Die Video Marketplace komt toch wel naar Europa, dus dat is het probleem niet.
    Ik raak gewoon gefrustreerd over de hoeveelheid Themes en Picturepacks die zij krijgen van films.

    Dit is dus ook de eerste keer dat ik gebruik maak van de functie om een publieke en 'privé' gamerpic te gebruiken...Zoveel keus :)

    Publiek:
    [​IMG]

    Privé:
    [​IMG]

    En ik ben nog steeds aan het twijfelen :+
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook nog ergens die E3 filmpjes van vorig jaar downloaden op marketplace?
     
  8. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niets meer downloaden op de video marketplace! Ik wil het, ik wil het! Het zou echt naaierig zijn als ze dat nu in een keer zouden verbieden! Ik denk dat ik niet de enige ben die er last van heeft of wel?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft het geblokkeerd op ip adres sinds de laatste update
     
  10. basovich

    basovich Guest

    welke update? die grote? want heb vorige week nog Aegis Wing (ofzoiets) gratis van die Amerikaanse afgehaald.
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    alleen voor video marketplace
     
  12. basovich

    basovich Guest

    oh zo;)..daar had ik alleen doorheen gebladert. zag iig blood diamond ertussen staan. wel vet dat video marketplace!
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zonet ook maar een amerikaans account aangemaakt. Bedankt Kapitein Iglo! :D

    En basovich volgens mij heeft Fardo het over video marketplace.

    EDIT: WTF deed ik op pagina 10 ipv 11...
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag ook even een Amerikaanse account aangemaakt.. Maar wát hebben zij veel dingen in hun marketplace!! WOW!
    Gewoon ook VOLWAARDIGE films etc! Die 'huur' je dan voor ongeveer 5euro, en dan blijven ze tot 24uur nadat je ze gekeken hebt geldig.. Of 7 dagen na aanschaf..
    Maar elke trailer/filmpje dat ik probeer te downloaden zegt ie: Niet geldig in jou regio :mad:

    Gelukkig kon ik wel gewoon die Aegis Wing downloaden. Wel gek, gewoon een gratis FULL game, bij XBLA :)
    Echt vette game is dat, net nog ff online gedaan. :)

    Edit: Wat kan/mag je nou nog wel downloaden vanaf de Amerikaanse?
    En is het precies hetzelfde bij de duitse en japanse..?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2007
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu demo Dirt (colin McRea) op marketplace. En ook nog een video item van Fable!!
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan alles downloaden behalve van het video marketplace... tot nu toe (kan altijd nog veranderen). Hoe het overigens zit met Microsoft Points weet ik niet precies. Het is volgens mij namelijk ook zo dat ze controleren of je de points heb gekocht in amerika voordat je het item kan kopen.
    Graag gedaan :thumbs:
     
  17. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Ik weet niet zeker of mijn vraag hier past wijs me er maar even op aan anders, maar weten jullie of ik die reclamehokken uit kan zetten in de Live blade?

    Het blokkeert mijn hele theme ik zie geen donder meer, ik bedoel dus dat hokje rechts van Messages,Friends, Chat and IM etc. Plus dat rechthoekige balkje linksboven het Play disc dingetje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2007
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    reclame blokken kunnen niet uitgezet worden
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch wel bij je acount instellen hoet het zit met de privacy settings? Daar staat xbox marketing en partnermarketing bij.
     
  20. Gerard Way

    Gerard Way Guest

    Fardo heeft altijd gelijk :emo:
     

Deel Deze Pagina