Beste mensen van XBOXWORLD.NL Graag zie ik een centrale thread van Steel Battalion. Gezien dit echt een spel is voor de diehard fans plus het feit dat dit echt niet voor iedereen is weggelegd alleen qua prijskaartje al, vind ik dat dit een centrale thread verdient! Stanson
Stuur dit bericht voortaan naar een MOD zoals darkwing, dan kunnen zij een centrale thread aanmaken..
Centrale threads zijn normaal gesproken meer bedoeld voor erg populaire games. Steel Battalion is minder mainstream, en zoals je zegt alleen voor die-hard fans weggelegd. Dat neemt niet weg dat er geen centrale thread voor kan worden geopend. Als er veel vraag naar zo'n dergelijke thread is, kan dat misschien geregeld worden. Maar ik wil eerst de reactie van de rest van de crew ff afwachten. In de tussentijd is er altijd nog deze erg omvangrijke thread, waar inmiddels ook al een heleboel over het spel in genoemd is.
Die thread doop ik hierbij om tot de centrale thread. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=16901