Bij mij wekt het lezen van Centrale Threats meer irritatie op als vreugde. Dit om een aantal redenen.
- Veel van deze threats worden al opgestart voordat de game daadwerkelijk uitkomt. Het is wel leuk en aardig dat iedereen even wilt melden dat ze denken dat de game vet wordt, maar daar heb ik niks aan. Als ik dan een maandje na de release iets over de game op wil zoeken moet ik eerst 30 pagina's met lovende posts doorworstelen voordat ik bij de informatieve stukjes kom.
- Verder kom ik ook vaak posts tegen in deze threat als: "Wow, ik ben nu al bij level 9" of "Jezus, die eindbaas was vet" (simpele voorbeeldjes). Nou, das dan leuk voor je maar dat draagt verder niks bij aan de threat, en het zal mij ook een worst wezen.
- Ik kom ook vaak posts tegen van: "Voeg me toe zodat ik je aars kan kicken, m'n gamertag is: .......".
Ik bedoel... hier zijn deze threats toch niet voor bedoeld? Het gaat er toch om om elkaar te helpen waar men vast zit etc? Of ben ik nou degene die er nu helemaal naast zit?!
Als ik juist zit (*begint heel erg te twijfelen* ), zou ik graag willen zien dat deze threats pas aangemaakt worden wanneer de game daadwerkelijk uitgekomen is. En dat er duidelijke regels worden verbonden aan deze threats zodat alleen zinvolle posts geplaatst zullen worden.
Laatst bewerkt: 9 jul 2003