Centrale Threats-->onoverzichtelijk

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Biscuitje, 9 jul 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij wekt het lezen van Centrale Threats meer irritatie op als vreugde. Dit om een aantal redenen.
    - Veel van deze threats worden al opgestart voordat de game daadwerkelijk uitkomt. Het is wel leuk en aardig dat iedereen even wilt melden dat ze denken dat de game vet wordt, maar daar heb ik niks aan. Als ik dan een maandje na de release iets over de game op wil zoeken moet ik eerst 30 pagina's met lovende posts doorworstelen voordat ik bij de informatieve stukjes kom.
    - Verder kom ik ook vaak posts tegen in deze threat als: "Wow, ik ben nu al bij level 9" of "Jezus, die eindbaas was vet" (simpele voorbeeldjes:p). Nou, das dan leuk voor je maar dat draagt verder niks bij aan de threat, en het zal mij ook een worst wezen.
    - Ik kom ook vaak posts tegen van: "Voeg me toe zodat ik je aars kan kicken, m'n gamertag is: .......".

Ik bedoel... hier zijn deze threats toch niet voor bedoeld? Het gaat er toch om om elkaar te helpen waar men vast zit etc? Of ben ik nou degene die er nu helemaal naast zit?!

Als ik juist zit (*begint heel erg te twijfelen* ), zou ik graag willen zien dat deze threats pas aangemaakt worden wanneer de game daadwerkelijk uitgekomen is. En dat er duidelijke regels worden verbonden aan deze threats zodat alleen zinvolle posts geplaatst zullen worden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2003
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet niet waarvoor de centrale threads juist dienen maar ik ben het wel eens met jou over het feit dat sommige centrale threads nogal onoverzichtelijk zijn.

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Volgens mij heb ik jou al een keer uitgelegd dat je bij het zoeken het resultaat kan zien op post ipv. threads....

Voor de duidelijkheid, centrale threads mogen niet gestart worden door members, mods/admins maken een thread centraal of starten een centrale thread.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Centrale threads zijn o.a. functioneel in Live gaming (slow chat) en in Live en Networking (probleem tackling) ... maar dan moet men idd wel een paar threads door lezen en aan de regels houden

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    1e punt heb je echt gelijk in
    er staat tot nu toe nix in die KOTOR en true crime
    (weet niet of true crime nou centraal is)

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind centrale threads ook dom.. maar goed.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ja de meeste Centrale threads in het Games Forum zijn ondertussen een soort slow-chat plekken geworden om te melden dat ze het spel 'cool' vinden of dat ze niet kunnen wachten totdat het spel er is. Heb me daar al eerder aan geergerd, en wordt tijd dat we daar wat aan gaan doen. *onderneemt actie

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb helemaal mee eens... Ik zie wel het nut van een centrale thread in Live gaming (want dat is immers slow chat)

en

Live en Networking ... als daar geen centrale topics waren ... konden Pejannl en Ik zei de gek het wiel elke keer weer bedenken ...

we hebben nu een vierkante versie ... Ik ben bezig met een uitgebreide FAQ ... maar ja ik werk ook nog en ik heb een sociaal leven

ehm ... smoesjes dus :eek:

*onderneemt actie*

ehm... wat ga jij nu doen Wouter *)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een broodje smeren, het is ochtend.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

/off-topic/

wow ... hij onderneemt echt iets!

*gaat koffie drinken .. is al om 6:30 begonnen met werken*

/on-topic/

We hadden er toch een thread over dit onderwerp in ons forumpje .. kan hem al een ff niet vinden... kicked hem even

11. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij goed om (centrale) topics die ontaard zijn in een veredelde chat box met teveel offtopic geblaat om te vormen tot een [chat] topic en de [centraal] topics actief te modereren zodat hier alleen serieuze ontopic posts instaan. Misschien moet er zelfs een index worden gemaakt in de eerste post met reeds behandelde problemen en oplossingen.
    Dit is natuurlijk erg veel werk, maar misschien zijn er thread moderators (bijv. de topicstarters?) aan te stellen die het leuk vinden zo'n thread netjes te houden?

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    idd. jongens ga er wat aan doen.. :) ik erger me er ook aan..

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waar erger je aan? Aan alle centrale topics of alleen de chat?

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    We zijn allang van het idee afgestapt om zoveel centrale threads te maken in het games forum (ik iig sowieso). Ze werken idd onoverzichtelijk, dat ben ik met je eens. In live gaming vind ik de centrake threads nog wel leuk voor de wat relaxte slowchat over de live games. In Lan/Live zijn centrale threads nodig om de wildgroei aan dezelfde threads tegen te gaan.
    Maar volgens mij zijn er de laatste tijd nauwelijks nog nieuwe centrale threads gekomen in het games forum.

15. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Als je vast zit kun je net zo goed je vraag stellen in het "Xbox Game Help / Cheats " forum. Dan kunnen anderen het later veel gemakkelijker opzoeken nietwaar?

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Euhm ja, dat is ook de bedoeling.... :confused: Dat is precies waar dat forum voor is.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar dat soort dingen worden vaak in de Centrale Threats gepost!

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is dus niet de bedoeling, en dat is iets wat we tegen moeten gaan. Nog een reden waarom ik tegen centrale threads ben: het is bijna ondoenlijk om te modereren.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, ik snap dus al niet wat nou de bedoeling is van die centrale threats :p
    Is het niet gewoon verstandig om die dingen achterwege te laten?

Deel Deze Pagina