Ik hoorde dat dit deel rond deze tijd uit gaat komen... Gaat het hier om Championship Manager 5 of om een nieuwe, versnelde, verbeterde versie?
het gaat om CM5,, ben ook wel benieuwd,, cker omdat ie waarschijnlijk ook op XBox komt,, dat zag ik tenminste toen ik in de game lijst ging kijken
ow ja je hebt gelijk, die andere is football manager 5. Championship manager 5 is idd wel te vinden in releaselijsten, volgens mij kan hij elk moment uitkomen. In US is hij in ieder geval al uit.
Het is Football Manager 2005, CM 5 is ookal uit hier, heb hem in iedergeval zien liggen. Ook weinig goeds overgehoord. CM5 is een grote stap achteruit als je Football Manager 2005 of CM 4 gewend bent. (Football Manager 2005 = van makers CM 4, CM 5 is door anderen gemaakt)
voor de xbox ligt ie er tog nog niet?? maar op de comp is het idd een stap achteruit.. ik heb FM05 en die is egt soooow bruut, daar is gewoon niks aan te doen
jep, k heb football manager EN cm5 op pc. en ik zweer je. wat is cm5 een groooooooote mislukking. die moe je echt nooit halen gewoon. echt niks aan dat spel. slaat gewoon nergens op. k zal ff paar domem dingen opnomen: -robinho, spits vna 20 bij santos is gewoon de beste spits van het spel. beter dan ronaldo, henry, shevchecko en andere wereldspitsen. ze wouden dus gewoon te veel en te goede talenten erin stoppen. beetje doorgeslagen daarin. -als iemand een kaart krijgt, duurt het een half uur voordat de scheidsrechter bij diegene is waaraan hij de kaart wil geven. zooowww irriterend. -je krijgt elke dag ongeveer 5 berichten dat een club interesse in iemand heeft. is heel vaak dat bijvoorbeeld ajax interesse in helguera ofzo heeft, of atalanta interesse in adriano. slaat helemaal nergens op dus. je moet dus gewoon football manager 2005 kopen in mijn ogen, omdat cm5 grote flop is. vind ik heeeel jammer, aangezien cm altijd mijn favoriete spel was. helaas, het zij zo.
Is er ook een manager spel waarin je zelf kan voetballen? Ik vind managen wel leuk dat je geld verdiend en spelers kan kopen enzo maar ik ben daar nooit eg succesvol in dus met spelen zelf van wedstrijd kan ik het meer beinvloeden maar dat bestaat zeker nie