Voor wie niet wachten kan op 31 maart/1 april en niet de demo wint hiero op xbw: Monday 02.21.05 - General Xbox demo this week In response to lots of questions about when the Xbox demo of Splinter Cell Chaos Theory will be available over here in the UK, we can confirm that it will be on this months Official Xbox Magazine, available on Thursday (24th February). In the meantime, check out the Lighthouse Demo Teaser video to see what you've got to look forward to! bron: http://www.splintercell.com/uk/
de vorige was ook al uitverkocht maja, als der niks meer op staat dan die demo dan hoef ik hem niet. €14 voor een demotje vind ik beetje overdreven.
Demo duurt half uurtje om hem uit te spelen dus om daar nou zowat 1/3 van de prijs van het volledige spel te betalen...
Die is al uit Moet je even rondzoeken want het is niet helemaal legaal, de demo zat namelijk bij een blad en dat mag je niet zomaar online zetten. Bestwel naaistreek van ubi.
Ja inderdaad. Dat is gelukkig ook zo. Weet iemand trouwens al hoeveel missies er zijn? Of is hier nog niks van bekend? Bij GR 2 was dat al een tijdje bekend voordat hij in de winkel lag.
Die SP demo heb je snel uit pfff Ik had em op 10 februari gratis gekregen van de game mania (Gamewinkel in België,Vlaanderen) met gewoon één bonnetje uit een folder van hun. Gelooft iedereen mij nu dat ik de demo al heb ???
Dit zijn de winnaars van de demo. Mika Kimi RuffRyder twi WouteR Wendy TJAKKAAAA Jeroen jellejelle Cole Trickle boomer
Spoiler Inderdaad, maar weet iemand van jullie hoe je die gast op de vuurtoren aan het eind naar beneden kan sleuren? Je moet via de trap naar boven, dan ongezien (met al dat licht die je niet zomaar uitschiet) door die lichtkamer, dan over de railing heen en dan nog eens op 'm wachten. Dat is wel een heel gedoe, kan het niet op een andere manier? En is 't al iemand gelukt?