Charge & Play Set

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door apjekills, 26 mei 2009.

1. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een vraag over de Charge & Play Set. Ik heb die nu alleen ik weet niet hoe die werkt. Als ik het is mijn controller duw en komt er soms een rood lichtje, soms groen ( op de kabel ). Soms gaat mijn controller uit en als ik hem dan probeer aan te doen gaat dan groene lichtje knipperen op de kabel. Maar hij gaat niet aan. Dan moet ik de kabel eruit halen en dan doet hij het. Weet iemand hoe dit werkt?

Mvg, Damy

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik begrijp je post niet helemaal, maar het werkt heel simpel:

Je plugt de Play & Charge kit in je controller en stopt de andere kant in de console. Als je Controller moet worden opgeladen is het lampje rood en als hij groen is kun je hem loshalen. Als de Play & Charge kit voor problemen zorgt (uitval van controller/headset) dan is er waarschijnlijk iets mis mee en zul je eventjes Microsoft moeten contacteren of je lokale gameboer waar je de Play & Charge kit hebt gekocht.
    Je kunt je controller en Xbox gewoon laten aanstaan en eventueel gewoon verder gamen (dat is in principe de bedoeling :+)

Daarnaast kun je verdere vragen ook hier stellen:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126537

succes in ieder geval ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  3. apjekills

apjekills Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik nog even kijken of hij het weer normaal doet. Anders terug naar bol

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je weet dat de usb in de xbox moet als je de accu wilt opladen tijdens het spelen? (logisch natuurlijk, maar misschien had je dat niet gezien?)
    Misschien helpt het als je de andere usb pakt van de xbox?

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet het niet zeker, maar is het niet zo dat de voorste usb poorten maar beperkte voeding hebben, en dus de accu niet opladen?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is onzin, alle USB poorten zijn hetzelfde.

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nee maar misschien is er eentje kapot.

Deel Deze Pagina