Ik heb het volgende probleem: Als ik met mijn broer wil spelen, schokt de voicechat zo erg, dat ik hem niet meer kan verstaan. We kunnen wel coop gamen, maar ook dan schokt de voicechat net zo erg. Als hij host kunnen we dus gewoon spelen, maar ik heb wel beetje lag in het spel. Als ik met andere vrienden speel, heb ik geen problemen. Als ik mn verbinding test, zegt de XBOX dat mn NAT op moderate staat en eigenlijk open moet staan, dit krijg ik echter niet voormekaar bij mn router (hier in duitsland). Ik heb een Speedport W 721V met de Duitse Telekom (snelle verbinding, kan met meer als 1mb/s downloaden). Heb het probleem zowel als ik wireless verbind alsook met kabel. Kan iemand mij helpen? (heb trouwens topics gevonden waar ik dit zou kunnen vinden, die waren echter meer als 100 paginas lang en laatste post uit 2008, vandaar nieuw topic)
als je mn laatste zin zou lezen, zou je kunnen zien dat ik daar niks heb gevonden wat mij verder helpt
Dan heb je niet goed gezocht [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2] http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516