Chatkanaal... niet echt druk

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 10 jun 2005.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een paar keer op het chatkanaal gezeten, het is niet erg druk altijd, volgens mij heb ik hooguit 10 mensen tegelijk gezien. Nu dacht ik, chatten is toch veel makkelijker dan een tread, maar veel mensen denken"er zit niemand op het chatkanaal, dus waarom zou ik gaan". Dus kreeg ik een ideetje, ik weet niet of het wat is of word maar toch deel ik het mee:

Aangezien helptread altijd druk bezocht zijn, is het misschien een idee om het chatkanaal te gebruiken om snel antwoord te krijgen op je vragen en misschien daarbij een gezellig gesprekje met mede xboxers te hebben. Dus was mijn idee om bijvoorbeeld elke avond om bijvoorbeeld zeven uur een soort meeting te houden, nu voor bijvoorbeeld Gta San Andreas. Als zeg nou 25 mensen dan komen(wat al best veel is) is dat al heel wat. Als er dan 25 zijn kun je veel vragen stellen en meteen antwoord krijgen, gezellig praten en leuke nieuwtjes over de game mededelen. Als dit een succes is dan kun je steeds meer zulke dingen plannen, als je dit ook nog op de frontpage zet (bijvoorbeeld zo'n flash banner "heb je vragenover Gta San Andreas, log in op het chatkanaal om 7 uur"). Ik denk zelf dat dit best is zou kunnen lukken, want als ik weet dat er veel mensen komen op die meetings dan ga ik zelf ook, en komen er steeds meer, misschien word het nog wel eens overvol 8). Ik denk dat het afspreken van een bepaalde tijd meer succes geeft, dit geeft namelijk meer zekerheid voor andere chatters.

Nou dit wou ik dan even mededelen, nu laat ik het over aan mods, admins en mede forum bezoeker aan commentaar, of aanvullende ideeen.

greetz wooly

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vind ik nou niet. Ik zit er best wel vaak en ik praat nooit over games daar.
    Vind ik meer voor andere dingen dan xbox-spellen oid.

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een chatkanaal van xboxworld, hier komen alleen mensen die een xbox hebben (toch?) Als je het voornamelijk over andere dingen wil hebben dan ga je toch naar tmf. Daar komen veel meer mensen.

greetz wooly

4. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, Je gaat toch niet naar een Br33Za$ site. Kom op zeg. Maar als ik er ben komt er altijd wel een gesprek dat niet over xbox gaat. Soms wel maar ja. Het kan maar het hoeft niet van mij.
    Kan daar soms wel leuke gesprekken houden hoor. Over Br33Za$ bijvoorbeeld.
    Heb weinig gezien dat over xbox ging. Soms wel van ja morgen gta en dan de rest Njoepieeeeee. Enz.

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    [w00t, mn eerste en laatste post na een jaar :cool:]

Ik vind je idee wel leuk eigenlijk, ik dacht dat je met promoten het chatten op #xbw.nl algemeen bedoelde, maar nu je het over een meeting hebt, lijkt mij wel erg goed bedacht.

Een soort vragenuurtje, mja ik zie er wel wat in, alleen ik ben bang dat er tóch nog weinig mensen komen.

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Het voordeel van het forum is dat ik wanneer ik wil (om 1:15 bijvoorbeeld....) ik de informatie die ik wil kan zoeken in een helpthread. En daar komt bij dat als ik op het forum een antwoord geef, dit blijft staan en ik niet 10 keer dezelfde vraag over GTA:confused:A hoef te beantwoorden...

Maar leuk dat je probeert het chatkanaal nieuw leven in te blazen.

7. Merel

Merel Half

Leuk Bevonden:
    5
    't zit helemaal vol leven! :+
    maar soms een uurtje voor vragen zou misschien best een leuk idee kunnen zijn.

8. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Om een bepaalde tijd af te spreken zie ik niet zitten. Dat we meer gebruik kunnen gaan maken van het chatkanaal, ben ik het wel helemaal mee eens. Wat betrefd het feit dat er weinig mensen in de chat zitten.

[Quote: Xbw.nl Chatkanaal]
    "Zeker bij een beginnend kanaal kan het soms stil zijn. Geef de moed niet op, en laat het venster (of mIRC) gewoon open staan. (dit in een kanaal blijven zonder actief te zijn heet idlen en zorgt ervoor dat er steeds meer mensen in een kanaal komen)"

Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beetje meer promoten van het chatkanaal zou ik geen slecht idee vinden, eigelijk zou ik er ook wel wat vaker willen zijn maar ik vergeet het vaak :{

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha is er een chatkanaal dan???? Fock dat heb ik nog nooit gezien man. Hahaha. te erg. Waar kan je dat vinden dan???

11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hier meer info :)

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    heb er nog nooit op gezeten, omdat et et steeds niet deed.. nu doet ie et ineens wel :confused: :p

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik een paar keer, laatst ook een klein tijdje toen het forum het toen niet deed. Je zult me er nu ff niet op zien though, TP.3 Reloaded is gelekt .o.

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ben er net opgeweest maar er was niemand aan het praten.. Ze slapen nog zkr..;)

15. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Raar he :)

16. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er ook niet op..kreeg eerst zo een scherm met java, en nu zo een scherm met:kan niet verbinden met...,doet t niet meer dus?

17. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Heel misschien dat het helpt als je CTRL (of was het nou Control Eckie? :cool::+) + F5 doet?

Xbwchat zou het gewoon moeten doen in principe.

Deel Deze Pagina