Cheat bij GRAW

Discussie in 'Algemeen' gestart door ElRave, 24 apr 2006.

1. ElRave

ElRave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op XboxLIVE speel, en ik speen bijvoorbeel CTF in Treasury, dan zie ik sommige spelers van het andere team bovenop een gebouw staan, naast hun vlag. Ik heb het over het gebouw op het plein, met het parkje in het midden. Er zijn echter geen trappen, of geen ingang what so ever om er te geraken. Kan iemand mij helpen? Is er een bepaalde cheat ofzo voor? :eek:

Ook in Treasury, als ik Siege speel, verschijnen sommige spelers van hun op de brug, in een aangrenzende kamer uit het niets. Ook daar is geen trap of ingang. Ik heb het al gevraagd, maar zij willen er niets over lossen. Misschien kom ik het hier te weten... Hopelijk... :)

2. ElRave

ElRave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand...??? :confused:

3. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    je had in GR2:confused:S ook verschillende glitches, zo kon je in pagoda op de grote brug komen. door achteruit tegen de voet van de brug te kruipen. of in trainyard interior kon je in het bog gedeelte komen door inde hoek van de slagboom te gaan liggen, rollen D-pad naar rechts, naar rechts kijken, dan zakte je vervolgen onder de slagboom door de grond heen en was je aan de andere kant.
    je moet gewoon op bepaalde plekkker een combinatie maken van rollen en hange tegelijk

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe komen mensen daar echter, denk je dan he? Daar kan echt geen testteam van Ubisoft, hoe hardcore en goed ook, tegenop hoor.

Wel zonde dat die flauwerikken alleen op die manieren durven te winnen, je kunt ze dan ook feedback geven in hun gamercard voor cheaten. Dat moet je echt doen, want als dat genoeg gebeurt dan krijgen ze straf.

5. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet in een bepaalde prullenbak duiken (erop af rennen en dan liggen). Dan sta je ineens boven op de brug...

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Van het hoge gebouw bij de seige punt, moet je aan de achterkant duiken op het midden van de deur, het is een dubble deur dus er precies tussenin, je moet dan ongeveer aan het eind van je duik de deur raken, ik kan het zelf ook wel, maar doe het niet in serieuze potjes. Die andere weet ik ook hoe het moet maar is moeilijkere uit te leggen, maar je moet weer ergens tegenaan duieken.

greetz wooly

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet de glich en ik weet hoe het moet maar ik gebruik hem niet en zeg hem niet want dan gaat iedereen het doen ( vb. Halo 2 )
    Dus verziek dit spel ook niet AUB

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Alsof dat veel hebt....

9. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    IDD !!! verziek die games nou is niet speel is eerlijk... kijk naar battlefield MC ze moeten nu een nieuwe patch uitbrengen omdat er zielige cheaters/boosters zijn... damn wat zielig.. en dan moeten ze wel een game snel afmaken ?? nou als er in Halo 2 gewoon NIET was gecheated was er zeker weten eerder een Halo 3... dus mensen HOU OP!!!

Edit// Ja die straffen helpen wel... je kan zelfs een Ban krijgen over je IP (IP-ban) kan je nooit eer op Xbox live... (alleen moet je eht dan wel heel bont maken.)

Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  10. ElRave

ElRave Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg het ook niet omdat ik nu zelf heel de tijd wil lopen cheaten. Maar soms als ik geranked speel, zie ik bv een persoon in Wharf op een balkon sta waar je niet op kan, en in Old Town denk ik een gebouw, waar hij even uitspringt om je af te knallen, en dan weer te verdwijnen, als je er dan iets van zegt, dan zijn het van die domme Amerikanen :D , en lachen ze... Leuk is anders...

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nukeshell: Je moet in een bepaalde prullenbak duiken (erop af rennen en dan liggen). Dan sta je ineens boven op de brug...
    Nee dat is het niet :p
    En er zijn nog veel meer glitches in de game, maar dat ga ik niet zeggen want dat gaat ten koste van het spel.

12. bubu

bubu Guest

:eek: als ik die game nou nog ooooooooit ontving van xbm. zou ik het kunne checke maar dan zijn we waarschijnlijk een half jaar verder :\

Deel Deze Pagina