hey mensen ik zit vast bij battlefield 2 modern combat, in het level dat je commander 31 moet neer knallen. alles gaat goed todat ik bij die toren van hem helemaal boven ben. daar mislukt het altijd. wat moet ik doen? de groeten mega tuner
battlefield ranking pobleem hoi luitjes, ik heb een probleem, als ik op mijn xbox360 online bfmc speel, kan ik niet in rang stijgen, soms ben ik soldaat 1e klas maar een potje later ben ik weer soldaat, terwijl ik heel veel punten scoor en ranglijst enabled games speel... heeft iemand anders dit pobleem ook?? plz help me
Ik heb er geen last van, maar misschien dat het een foutje is, heb je het al lang of is het alleen vandaag gebeurt? Misschien dat het met verwertken ergens fout is gegaan en dat het morgen weer wel op de goede rank staat, veel mensen hebben hier last van als ik het zo hoor ook met het behalen van medailles e.d.
Dat klopt volgens mij niet echt. De punten die je haalt hou je gewoon dus als je private 1 class bent blijf je dat ook gewoon. Heeft niks met die andere te maken want als die een hogere rank hebben staan die boven je en jij zakt alleen maar naar beneden in positie en niet in rank.
Mja ik had dat ook in het begin. Had de game 2 dagen en best wat punten gescoord maar als ik mijn stats ging bekijken stond alles op 0. Maar bij dag 3 stond ineens wel alles wat ik gehaald had. Beetje vaag waarschijnlijk gaat het verwerken niet zo snel in het begin.
Hotswappen naar de snipers die verderop staan. Ze staan op een andere toren. Als je naar 1 van de snipers hebt gehotswapt, pak je je laserpainter en richt je op de toren.
Hulp nodig bij de 10 missie... die ene dat je die brug moet opblazen, soms kom ik niet eens voorbij de eerste checkpoint, soms heb ik drie ladingen geplaatst en ben ik in mn eentje over... dan komt die jeep eraan en knalt me genadeloos overhoop... heb t al geprobeerd door te hotswappen naar sniper en eerst die heli neer te maaien met laser pointer, rambo stijl geprobeerd, maar ik ga gewoon met een rotgang dood...