Cheaten bij MM3 online? :s

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mc Nappy, 11 aug 2003.

1. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    Het komt misschien vreemd over als vraag, maar is het überhaupt mogelijk te cheaten bij Midtown Madness 3?? Ik wil het namelijk weten omdat ik daarstraks iets straf mee maakte online.

Zat ik in een game CTGold met een 5 of 6tal Nederlanders (o.a. Daniel NL etc, ik weet niet of ze ook op dit forum zitten), dezelfde gasten waarmee ik gisteren ook een gamepje gespeeld heb. Toen was het echter mijn eerste keer online en vond Daniel NL zich blijkbaar wel stoer, omdat hij mijn ass kickte en ik alle geheimpjes nog niet kende. Vandaag spelen we dus opnieuw tesamen en nu is het andersom en wordt zijn ass zwaar gekicked, en dan beginnen ze ineens allemaal te roepen dat ik zit te cheaten en weet ik veel wat nog allemaal. Krijg geeneens een kans om te verdedigen en huppake, wordt gekicked en kan hun games niet meer joinen. Zulk kinderachtig gedrag is nou niet bepaald aangenaam, en getuigt gewoon dat ze niet tegen hun verlies kunnen, maar nu vroeg ik me dus af of het rationeel gezien wel mogelijk is om te cheaten? Want ik zou persoonlijk niet weten hoe of wat. Nu moet je niet de technieken gaan uitleggen, zeker niet, want ik wil het niet kunnen (cheaten) en het moet ook niet aan de massa uitgelegd worden, maar kan het? (en op welk vlak dan?)

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn volgens mij maar een paar cheats alleen die kun je als het goed is niet gebruiken in de Multiplayer. Ik heb nog nooit last van gehad dat ik gekickt werd om zo'n reden. Of je gaat zeg maar campen in clithes zodat je bijv in hunter zo 1ste word omdat ze niet bij je kunnen komen.

3. martijn_h

martijn_h sorry voor spelfoute

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn wel cheats (ik ken er maar 1)tja het zijn niet echt cheats maarja je hebt er 1 dat je 2 keer zo snel gaat en als we dan een game online spelen is ie dan niet te paken of hij pakt steeds de gold af erch iritant:mad:

wel een beetje zielig om te doen vind ik:confused:

4. martijn_h

Leuk Bevonden:
    0
    heej jij bent macnappy ze zeiden dat jij cheate en echt waar ik zei dat jij het niet dee(niet om te slijmen hor)je waas gewoon te goed voor die gasten en daar konden ze volgens mij niet tegen

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen echte cheats gevonden bij mm3 alleen dat 4x zo hard rijden, wat jij beschrijft lijkt mij een verbindingsprobleem, heb ik zelf ook wel eens, als je een router heb en iemand anders ook, zie je iedereen rijden behalve die ene met router die dan ergens gewoon stil staat je kan hem dus heel makkelijk taggen of cop maken en hij ziet jou ook gewoon stil staan.

6. martijn_h

Leuk Bevonden:
    0

nee hor hij was gewoon beter als hun want ik zag hem gewoon rijden en de andere ook(of meschien zagen de andere hem lage zou kunnen)|:- :confused:

7. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    voor zover ik het geroep en getier van Daniel NL enzo kon begrijpen "reed ik lek", wat dat ook moge betekenen, en ze zaten te mekkeren dat ik sneller was, op een bepaald moment bereikte ik dus de hide out, en racete ik ineens door naar de volgende levering goud die op dezelfde route lag, ongeveer parallel van me reed nog iemand naar het goud, en ze zaten al te roepen dat ze dus het goud gingen hebben, maar omdat ik door een grasperkje race neem ik een shortcut en ben ik er eerder, en toen konden ze het blijkbaar niet meer hebben en werd ik gekicked, zonder een kans om me te verdedigen...

8. nielzo

nielzo Guest

Ligt aan die eikels dan he...

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon niet met daniel nl spelen enzo. Zij zijn kei kinderachtig. Voeg me maar toe bij je friendlist, als er een keer plaats is kun je wel met ons spelen.

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hallo daar er is wel een cheat waardoor je sneller kan rijden die ook werkt over live.

/Mod Er werd niet gevraagd naar cheats, er werd zelfsbij gezet dat het niet de bedoeling was cheats uit te wisselen.

Was aleen maar om aan te tonen dat hij bestaat. Dat er dus ook op live gecheat word in mm3 daarom speel ik het spel niet meer zo graag. Kan heel goed lezen maar soms schrijf je wel eens dingen om iets duidelijk te maken. En naar mijn idee is het lezen van iets nog niet dat je het meteen moet doen Tevens een min punt van dit forum een paar op zich zelfkikkende moderators. Waar is het recht van vrije menings uiting gebleven.

Het ergste vind ik dan nog gewoon dat een crewmeber het hier op lag gooit als je niet weet waar je het over hebt hou dan je mond er word al zoveel onzin verteld op forums

als je nou een vent ben geef dan graag ff een reactie

/Mod Ik heb je een PM gestuurd, nu stoppen met de bink uithangen

Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  11. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek die cheat om mijn gabbers op live ff te focken .
    Maar eigenlijk vind ik het maar een nep spel .

12. hello

hello Guest

daniel nl, tex nl en nog een paar van die nerdjes moet je gewoon niet mee spelen. als ik er bij hun in kom wordt ik gelijk gekickt zonder dat ik ook maar een woord gezegd heb, dus stuur ik ze nu alleen maar feedbacks:cool: . ik heb ook een keer een feedback tijnio gestuurd. Maar die gozer is toch best wel aardig, als ik zn game join kickt hij me niet en praten we meestal wat. Maar tex en daniel zijn gewoon een stelletje flikkers, die slecht kunnen racen.

13. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn cheats, dat bijv. een bus even hard gaat als de snelste auto van het spel, bij hunter kun je iemand anders ook een politie laten worden terwijl je niet eens in de buurt bent, je kunt door gebouwen heen rijden enz enz.

het is allemaal bij mij gebeurt

(ze naaien mij altijd!)

14. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent de moeilijkste , en weet je waarom ?
    Omdat je met shaq gamed .
    En als je met shaq gamed , wat maak je je dan druk om iemand die je kickt omdat je ZWAAR irri bent .
    Praatjesmaker _O_

15. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ben jij nou voor een loser? Tering man, schei nou es uit met je getier over mij en nog een paar. Je wilt niet zeggen wat je verkeerd deed, wanneer je het deed, en ook niet je gamertag omdat je dan bang bent dat ik een paar feedbacks stuur. Maar wees niet bang want ik ga niet al me vriendjes erbij roepen om een paar feedbacks te sturen. Triest ventje.

Ohja, je kan btw wel cheaten, maar dat is al wel meerdere keren gezegt.

16. hello

hello Guest

oeh ik wordt bang, texje is boos whaaaaa

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2003
  17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb net nog met daniel nl over internet gespeeld maar werd niet gekicked zal wel een fout zijn van hem als ik wat hierboven heb gelezen:confused:

18. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Ruzies vecht je maar ergens anders uit, zeker niet hier op 't forum :mad:

19. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan het niet, als je wel door een gebouw heen rijdt of iemand er doorheen ziet rijden, zal er wel iemand lag hebben

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    er zijn wel degelijk cheats
    supersnel rijden met een cement truck bijvoorbeeld
    ik doe het niet...ik erger me al als er iemand de metro ingaat terwijl dat niet eens echt cheaten is

Deel Deze Pagina