Ik ben benieuwd wie er allemaal nog in gemodde potjes terecht komt sinds de laatste Halo 2 Update en of het allemaal geholpen heeft. Ik ben 1x een modder tegen gekomen met een automatische Battle Rifle din dit potje en dat was "LegendaryWiner" daarvoor kwam ik nog tijdens TeamSplayer een Stand-byer tegen waarvan we ook nog gewonnen hebben. Verdre ben ik geen cheaters meer tegen gekomen... *Note Omdat het eerste deel dicht is gegaan omdat een paar mensen elkaar te serieus namen en nogal behoorlijk off-topic gingen heb ik een 2e deel aangemaakt. Hopelijk dit keer zonder problemen.
hoorde dat modden alleen nog mogelijk was in de nieuwe maps, meestal kom ik ze met een 10 keer zo hoge speed tegen, en kunnen ze er nog niks van...
Ik ben gelukkig geen cheaters meer tegengekomen al hebben sommige een supersnelle battlerifle maar dat kan lag geweest zijn...
Ik ben wel nog een paar x gecheat, maar ik maak me er niet druk meer om. Ik vind het altijd wel grappig om te zien hoe verknocht mensen zijn aan hun level en wat ze ervoor over hebben.