cheating death

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XbOx RuLeZzZ, 7 aug 2003.

1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu juist cheating death gedownload.
    dit is een programma dat je nodig hebt om op sommige servers van counter-strike te kunnen spelen, maar ik snap niet hoe, waar en wat er geinstalleerd moet worden. ik heb de volgende dingen gedownload :
    cd-client-4_1_0-en
    cd_server-4_1_0-en

ps : de reden dat ik deze niet in een counter-strike thread gezet heb is dat je cheating death ook nodig kunt hebben voor half-life (uitbreidingen)... naar het schijnt dan toch

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap dat ook niet. ik had die client versie gedownload want dat leek mij het meest logische om te doen. maar na dat ik het geinstalleerd had kon ik nog steeds die server niet op

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Server-side heb je sowieso niet nodig. Waarschijnlijk moet je HL/CS starten met een extra tag in de snelkoppeling, of starten via het programmaatje van CD. Kijk eens op hun pagina of in een ReadMe bestand.

4. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik gedaan maar daar snap ik nu eens helemaal niks van, op welke server speelt gij goldfish? magk anders ff die ip hebben want waar ik nu zit hacke ze zo vies en voor de rest ken ik er geen meer.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    leuk al die programma's maar die zijn ook allemaal gehacked en de echte cheaters (75% van alle cs spelers) kunnen op die servers ook gewoon hun gang gaan.

verder zou ik eens op de site van dat proggie kijken daar staat vast wel nuttige informatie.

6. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    DAT HEB IK GEDAAN

7. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon cheating death runnen (da krijg je zoon klein schermpje waar staat : "you can now start ur game" en dan dat raampje NIET toedoen en gewoon cs terug opstarten. je moet normaal gezien dat ding gewoon unzippen en istalleren en dan gewoon opstarten.

8. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    jama als ik een server open dan zegt die ff later, connecting failed after 4 retry's

9. Darkmoon

Darkmoon ROAAAR

Leuk Bevonden:
    0

antwoord is gezegt :+

10. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat was het niet, maar ik weet nu wel wat het is :+
    bij sommige servers staat dat 1 wa ik daarbove zei als die aan het laden is, cd failed bij deze servers en zorgt er zo voor dat je niet gebanned word
    globaal geband ofzoiet
    maar met de meeste servers gaat dat dus wel. degene die ik geporbeerd had waren juist van die servers met dat VAC spul

Deel Deze Pagina