Steeds meer verbaas ik mij over het soort vragen dat in dit forum wordt gesteld. Daarnet werd er om een lijst met speciale plekken voor mm3 gevraagd (waarna wederom een irritante mod diegene doorverwees naar gamefaqs.com), er was ook een gigantische thread over het hacken in Enter The Matrix. Wat is daar nou aan? Het is toch gewoon leuk om dat zelf te ontdekken, de hele lol en bedoeling gaan er zo af. Cheats is ook zo iets. Het is een uur leuk om cheats te gebruiken maar dan is het ook echt zat. Wat geeft het voor voldoening om een spel in 'god-mode' uit te spelen of met een woord alle auto's in mm3 te unlocken? PS aub geen opmerkingen over dat ik weer zo'n thread start. PS2 Jullie zijn zo voorspelbaar dat ik weet dat als ik deze ps er niet onder had gezet, de eerste reply was: 'start je nou weer zo'n thread?". Kap daar aub mee
Jij hoeft je daar toch niet aan te storen? Dan sla je dit sub-forumpie gewoon mooi over Ik erger me juist aan mensen die berichten plaatsen dat het "triest is als je in Halo vast zit" - IK vraag me af of je hier wel recht van spreken heb knul...
Typische Wouter-reply. 1. Noem me geen knul, we kunnen jou beter zo noemen want ik zet geen 'stoere' auto als avatar. 2. Als je heel eerlijk bent zul je toegeven dat je eigenlijk niet vast kunt zitten in Halo, zo'n opmerking is gerechtvaardigd.
Volgens mij kom je een beetje ruzie zoeken maar waarom? Kan je niet verder met een game ofzo? Zit je vast? Nou dan weet ik nog wel een site voor je KNUL Speciaal voor jouw gemaakt deze site LULfiep
ach ja.... tis je IQ maar... Dat bewijst niks IQ gebaseerd op een paar vragen lekker boeiend... heb liever een Hoog EQ...iets wat jij nooit zal hebben maar ja genoeg geruzie we zijn hier om over Gamen te praten ..... en niet over IQ's en EQ's
Tuurlijk, net als dat het onzin is om daar vervolgens op te gaan reageren met dat je dan triest bent. Help die jongen, of surf door naar een volgend topic. Niet iedereen heeft die drive om iets zelf uit te spelen, en soms komen mensen er ook écht niet uit. Laat die mensen die het simpel willen spelen lekker hun gang gaan :{
Volgens mij is lulfiep met het verkeende been uit bed gestapt ofzo :{ Ik snap niet dat je hier zo moeilijk om doet.. Als je je ergens druk over wil maken doe het dan voor het milieu, ga een stel panda's uit de bamboe-rimboe redden ofzo.. Maar om nou mensen die cheaten en walkthruoghs te gebruiken lichtelijk te vernederen omdat ze niet op "jou" niveau spelen vind ik toch echt te ver gaan (wat dat zeg je imo in andere woorden).. Laat mensen in zijn waarde, laat mensen spelen zoals ze zelf willen. Als je ze lame vind dan kijk je maar niet in de topics.
Dat doe ik omdat ik me wezenloos zit te ergeren aan die zwakbegaafde ik-kan-alleen-maar-gamen-en-ik-ben-stoer mensen, met Wouter aan kop. [na mijn opmerking over zijn avatar heeft ie hem gewijzigd)
In de xbox magazine was deze laag inteligente nog de bink, en nou geeft ie een cursus normen en waarden weg.
Bah Lulfiep, ik heb 't met jou gehad.. Je scheld mensen uit en als ik ergens niet tegen kan dan is 't dat wel Verder doe ik deze thread op slot.. Hier hoeft imo geen woord meer over gesproken te worden. Case Closed