cheats PC vs cheats Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door kungfucius, 23 mrt 2002.

1. kungfucius

kungfucius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een verwoede gamesspeler, maar helaas ik ben er niet erg goed in. Ik zou graag een Xbox kopen, zeker nu die al voor Euro 369 te krijgen is. Ik denk echter dat ik mij dan weer jaren terugzet. Je loopt ergens vast en dan
    moet je je weer klem zoeken in forums of tijdschriften voor een tip om verder te komen. Heel frusterend.
    De spellen op de PC speel ik altijd uit. Ik probeer dat zonder cheats (lukt mij nooit). Maar binnen 5 minuten heb
    ik een cheat te pakken op internet, neem de hobbel en pro-beer weer verder te spelen zonder cheats. Hoe dan ook er is geen sprake meer van frustatie. Ik ben bang dat de
    Xbox mij daar weer mee opzadelt, want er bestaat volgens mij geen mogelijkheid om cheats in te voeren.
    Dus is de vraag: is de Xbox wel iets voor iemand die
    graag speelt, maar vastzit waar anderen vrolijk verder gaan.

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    tuurlijk heb je cheats voor de xbox games ,
    net zoals bij alle andere Console games.

je hebt er mischien nog niet zoveel over gehoord omdat die spellen ook maar net allemaal voor de Xbox uitzijn

Geduld is een Schone zaak Kungfucius :)

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt cheats en walktroughs ook voor de xbox ]:-

4. markorius

markorius Guest

Goede games zijn voor iedereen geschikt en daar kan je met logisch verstand gewoon doorgaan :D!

net zoals Halo!

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, wat een droge thread:)
    Met andere woorden....je bent slecht? Geloof ik niks van, gewoon kwestie van doorgaan. Iedereen loopt wel 's te kutten alleen de meeste geven dat niet toe. Je eerlijkheid siert je dude:)
    Maar je kan cheaten wat je wilt en beter nog, hierheen komen om je vraag op het forum te stellen, daar zijn we mede-Xdozers voor, ja toch. Met een klein tippie ipv een cheat kan je meestal wel weer verder.

6. visje

visje feyenoord Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    als je ooit een cheat gebruikt heb ben je de volgende keer zeer sneller geneigd om de volgende keer dat je vast zit gelijk weer cheats pakt in plaats van eeers een avondje proberen!

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik de laatste tijd nooit meer cheats om de reden die Visje zei:confused:

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Cheats verpesten het.. probeer eens een avondje met iemand anders te gamen, di eheeft dan weer even een verse 'look' op het gehaal wat de oplossing kan geven

9. Dabo

Dabo Guest

en dan kan je altijd nog cheaten als dat ook niet helpt, want zoals ik al eerder in een thread heb vermeld is het erg frustrerend als je ergens echt niet voorbijkomt, dit is ook zonde van het geld ik denk dat de makers van het spel daarom ook die cheatfunctie inbouwen, want in bijna elk spel kan je cheaten, en anders kan je altijd nog terugvallen op een cheatcartridge.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit gecheat. Ben welles verschrikkelijk gefrustreerd geweest maar uiteindelijk kom je er heus wel uit. Nog steeds 100% anti cheaten en kabouters! :)

11. Dabo

Dabo Guest

Dus jij hebt elk spel wat je ooit gespeeld hebt uitgespeeld?

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Of ik vond het echt een boutspel, kwam dan dus niet doordat ik vast liep.

Deel Deze Pagina