Hi daar, Ik heb verschillende cheats gevonden voor dit spel maar hoe werkt dat eigenlijk? Ben niet zo bekend verder met X-boxen...vrij nieuwe gamer en alleen nog maar Transworld Surf heb ik. Maar wil ff een leveltje skippen want vind die saai en wil graag zien hoe een paar moeilijkere levels zijn. Ik zie dan bijv. staan voor een of andere cheat : U-D-L-L-D-R-U Dat zal dan zijn Up-Down-Left-Left-Down-Right-Up neem ik aan. Iemand enig idee wat L1 betekent als dat tussen hetr rijtje letters staat. Maar doe je dit dan met je trigger control dingetje of met dat platte vierkantige control ding links onder op je pad? En ze zeggen op de Transworld surf site dat je eerst back moet drukken en dan de cheat moet doen, en in de gameplay en Pro Mode, niet in de menuscreen. Maar dan tijdens het staand surfen? Of tijdens het peddelen? Want bij mij lijkt het niet te werken (of ik doe iets verkeerd) Is er iemand die dit al eerder heeft gedaan met dit spel, let me know please hoe dit werkt! Veel bedankjes voor de evt. reply's. greetz Rolando
Dat is voor Playstation 2... Die heeft meerdere triggers Grappenmaker EDIT: alhoewel het ook xbox kan zijn... Iets te voorbarig geweest, ff lezen...
Hellup mensen, ik kom er niet echt uit....:{ Kan iemand me tips geven of helpen hiermee? Of heeft iemand een ander Transworld sports spel waarbij dit waarschijnlijk hetzelfde werkt? Alles is welkom. greetz Rolando