Er is een wonder gebeurt!!!! Blood omen 2 voor de xbox heeft een iets hoger cijfer gekregen van gamespot dan de ps2 versie... Kijk ff naar de video review op gamespot Alles ziet er beter uit dan de ps2 versie........ Eindelijk gerechtigheid!
Ik kan nog steeds niet begrijpen waarom mensen uberhaupt denken dat de ps2 het ook maar op een vlak kan winnen van de xbox
laat die dief een andere avatar nemen, ik heb bv mijne ook zelf gemaakt, en ik vin het ook niet leuk als iemand die jat
Ff iets testen! He Whoehaha ik vind het eigenlijk wel zwak dat je dinges zijn Avatar jat! Een beetje laf, want iedere gek kan het! Check mijne maar <-- PS ik zal hem morgen weghalen!
Er zijn meer games hoor waarbij de Xbox (natuurlijk) als winnaar uit de hoek komt van de 3.... Kijk maar eens naar THPS3 en binnenkort komt Soul Caliber 2 op alle3 de consoles uit en dan zal ook van Soul Caliber 2 de beste versie op de Xbox verschijnen.
ik heb hem niet van dit bord gejat maar ergens anders op internet dus hoe kank nou weten dat iemand hier dezelfde heeft. Ja nu weet ik het ja en check mijn avatar iemand nog wat te zeiken????