De producten van chello worden weer uitgebreid met een aantal extra opties. Officieel gaat deze wijziging in op 27 september, maar je kunt er nu al gebruik van maken. Het gaat om een uitbreiding op het aantal e-mail account's en de persoonlijke homepage: chello starter (geen wijziging) e-mail accounts: 1 aliassen per account: 5 (totaal 5) homepage: 10 MB chello easy e-mail accounts: 3 aliassen per account: 5 (totaal 15) homepage: 10MB chello light e-mail accounts: 3 aliassen per account: 5 (totaal 15) homepage: 10MB chello classic e-mail accounts: 5 aliassen per account: 5 (totaal 25) homepage: 10MB chello plus e-mail accounts: 5 aliassen per account: 5 (totaal 25) homepage: 50MB per account (totaal 250MB) Je kunt de extra e-mail account's aanmaken via de "chello service" pagina. Let op: Indien je een bestaande alias wilt omzetten naar een e-mail account zal dit niet zomaar gaan. Wanneer je de alias verwijdert zal deze nog worden vast gehouden door het systeem. Je kunt in zo'n geval de helpdesk vragen om de alias vrij te geven zodat je een nieuw account kunt aanmaken met dezelfde naam. --- goed nieuws het werkt goed
Jottum, 20 aliassen meer. Geen goed nieuws, nu blijft er weinig over, waarom zou een mens (cq. gezin) ineens 25 verschillende usernames voor @chello.nl moeten hebben? Zo blijft er niets leuks over..
Leuk dat je zo enthousiast bent, maar euh.... dit is toch echt gewoon spam. Je hoeft geen reclame voor chello te maken, daar hebben ze zelf een budget voor. Ik kan ook zeggen dat de snelheid van mijn multikabel power abbo vanaf 1 november omhoog gaat naar 2500/512 kbps maar wat hebben de mensen zonder multikabel power abbo daar aan? Daarnaast de gene die be chello een abbo hebben zullen uiteraard zelf hierover een nieuwsbrief hebben ontvangen.
nee was geen nieuwsbrief... kwam dit net tegen heb zelf chello en je had nu 1 email nu meerder is beter 1voor me pa 1 voor me zelf maar goed die data limiet blijft nog kut van chello
Inderdaad voor 43 Euro P/M en voor 85 P/M kan je krijg je van af 1 november 10Mbps down en 2Mbps Upload .
chello classic e-mail accounts: 5 aliassen per account: 5 (totaal 25) homepage: 10MB Yeu! Maar Chello zuigt nogsteeds...:{
Wat nog erger zuigt dan Chello is @Home. Heb zelf een Breedband abonnement daar , maar haal de sneheid van bijna een Basis abonnement of nog slechter. Mijn slecht download tot nu toe is 13 KByte/sec terwijl ik maximaal 500 KByte/sec zou moeten kunnen halen. Volgens de nieuwe voorwaarden heb ik pas recht op geld teruggave als ik minimaal 2 dagen zonder internet zit.
bel @home op, khad t ook...was fout van hun en nu zit ik op 530 kb/sec, heb dus nx te klagen...@homo is goood
wa voor modem heb je? Com21 of Motorola?? Ik heb hier thuis namelijk @Home breedband ohne problemen en volledige download/bijna volledige uploadsnelheid zoals aangegeven.
het probleem is alleen dat je pas een Motorola modem krijgt als die andere (Com21) het niet meer doet (lees: kapot gemaakt is). Ik heb al bijna 3 jaar @home breedband en werkt nogsteeds prima..alleen beetje lage upload. Maar over DL hoef ik niet te klagen (rond de 400 meestal).
Heb begin Juli een Motorola gekregen en had meteen een perfecte verbinding. Maar sinds begin Augustus begon de ellende.
vreemd ... mijn com21 is in juli ook omgewisseld ... heb er nooit 'n probleem mee gehad ... goede snelheid e.d. .... weet alleen wel dat er hier in Enschede 'n capaciteitsprobleem is, waardoor 's avonds de verbinding tot 'n uurtje of 10 wat trager is..... maar nog 5 dagen en dan zou dat opgelost moeten zijn.
Ik weet ook niet wat het probleem is , maar één ding weet ik wel zeker dat er véél meer klachten zijn over de Motorola SB5100e modem. Er staan genoeg klachten op www.troublesathome.nl
Ik weet dat de Motorola's niet de beste modems zijn, trust me .... maar zolang ie werkt en hij m'n Com21 kwa upload verslaat (wat bijna automatisch 't geval is) .... klaag ik niet ... ze zijn wat storingsgevoeliger wat betreft wijzigingen in 't signaal ... afstand tot de hoofdaansluiting is veeeeele malen belangrijker.
waarschijnlijk worden volgende week nieuwe snelheden bekent gemaakt, classic wordt WAARSCHIJNLIJK 4mbit down 1mbit up. zie www.chelloo.com
nieuwe snelheid chello chello huidige snelheid nieuwe snelheid prijs _______________ ___________________ ___________________ __________ classic 2560 Kbps / 384 Kbps 4 Mbps / 1 Mbps € 49,95 plus 4608 Kbps / 512 Kbps 8 Mbps / 1 Mbps € 79,95