Bestaat er ergens een chille 2.1 set waarop ik dus via een digitale kabel vanaf mijn rgb kabel (dat blokje dus) direct naar toe kan?? Of moet ik die dingen weer via allemaal lelijke kabels aansluiten??
Vertaling : Bestaat er een leuke(chille) 2.1 boxen set waar ik een optische kabel (digitale kabel) op kan aansluiten die ik dan ook halverwege mijn advanced scartkabel (dat blokje dus) aansluit, of zijn die er niet waardoor ik perse gewone tulp stekkertjes (allemaal lelijke kabels) moet gebruiken ?
Re: Re: Chille 2.1 set met digital in Ja dat bedoel ik maar als jij het snapt moeten toch meer mensen dat snappen he
Re: Re: Re: Chille 2.1 set met digital in Op mijn werk doe ik niks anders dan rare e-mails ontcijferen en beantwoorden. En daar kom je af en toe mailtjes tegen ......
omdat mijn tv hoog boven de grond hangt aan zon vogel ophang beugel. En anders moet ik dan weer lelijke (tulp) kabels gaan gebruiken vanaf ongeveer 1,5 meter van de grond naar beneden. Als ik boxxen heb met een digital in dan kan ik dat vanaf dat blokje doen dat dus wel op de grond ligt. Ziet er allemaal wat mooier uit dan.