Hallo, Ik ga Donderdag 2 weken naar China en 1 week naar Maleissie. Het was dus mijn vraag of ik in beide landen xbox360 spellen kan kopen. Want het is daar namelijk een stuk goedkoper en ik weet niet hoe dan mijn xbox360 er op reageert. Kunnen jullie misschien hierbij even wat achterlaten wat het is? Groeten Giel
UHm verkeer deel in de forum ?? /Mod Zulk gedrag is ook niet gewenst, als je denkt dat een thread in een verkeerd forum staat gewoon de rapporteerknop gebruiken.
D8 ni d4 d4 kan, mar wee niej zkr... /Mod Zulk taalgebruik is niet gewenst op dit forum, graag gewoon met letters en niet met cijfers praten.
En wij vinden het prettig als je het in het goede deel van het forum plaatst en ik heb geen idee of het daar kan kopen (en of het werkt..) @ Caps_Bas_Caps praat heel even normaal =P
ik ben bang dat dat niet zal gaan. Op de spellen zit namelijk een regio lock. De amerikaanse spellen kennen het NTSC systeem, de europese het PAL systeem en volgens mij de aziërs een speciale form van NTSC ook soms wel gewoon JAP genoemt dag ik. Maar ik weet dat niet helemaal 100% zeker.
Het kan volgens mij wel. Aangezien jij naar China en Maleisië gaat zit je in de PAL zone maar als je naar Japan zou gaan dan zou je in de NTSC-zone en dan zou het niet kunnen. Ik zou dit double checken want ik ben niet zo heel zeker. // edit: Bron wikipedia
http://www.play-asia.com/ daar is moto gp 06 35 euro en zeggen ze dat die afkan spelen op onze xbox 360. ben benieuwd
gewoon ff op het doosje zoeken (meestal rechts boven) naar een klein wit blokje waar dan pal of ntsc in staat. PAL moet je hebben
Als ik jou was zou ik in die spellen gaan dealen Iemand betaald vooraf en jij koop het in China ( het moet dan wel werken )
http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html Daar staat precies welke spellen regio vrij zijn en welke niet! Veel plezier in China/Maleisie! BTW: Op www.lik-sang.com kan je spellen bestellen, meestal zonder verzendkosten! Verzenden duurt wel ongeveer 2 weken, maar scheelt je wel aardig wat euri's!
Man doe kalm. Er was al 3 keer gezegt wat men dacht maar het niet zeker wist. En daarbij, niet iedereen weet dat ie pal moet hebben. Als hij het zeker wil weten is de beste manier gewoon kijken... zeik toch niet gelijk mensen af.
heb ooit ps2 spellen in thailand gekocht en die deden het alleen op een omgebouwde ps2 en niet op een normale
Als het PAL dvd's zijn zou je ze gewoon kunnen kopen, maar pas wel op het taalgerbuik van de games. Er zit sowieso geen Nederlandse gebruiksaanwijzing in, maar of ze Engels zijn weet ik niet.
De chinese xbox 360 games kan je niet spelen op een Europese xbox .. je kan alleen deze spelen op een Japanse xbox 360 .. sommige games zijn regio vrij ... er zijn daar al een aantal threads over.. vandaar sluit ik deze thread zoek op regio vrij