Mun pa gaat over een week naar China maar is het dan mogelijk om daar een controller mee te nemen, is Bill's zwarte doos daar uberhaupt al uit????? GRZ, Lenntheman
ja wel dat kan, mijn pa is naar hong kong gegaan en hij heeft een s controller meegenomen en het werkte gewoon hier!
Ja... PAL EU zijn PAL games voor europa en PAL Japan zijn PAL games voor Japan... je zult dus ff op de NeoX moeten wachten.
Hmmm....pas welop als je in china conmtroller gaat kopen...of andere hardware....want is wel van mindere quality.... Ik had een dreamcast joypad gekocht, en die ging maar 2 maandjes mee ofzo....de analoge stick was te zwak dus die ging kapot....en de analoge triggers waren kut... Ik had ook een dansmatje gekocht voor 50 HK (= ongeveer 18 piek piek) dollar ofzo, maar daar deed ook een van de richtuingen het niet.... Verder wel veel games gekocht daarzo en die deden het wel byna allemaal.....was ook erg cheap....ik geloof 20 HK dollar (ongeveer 7-8 piek) a game...maar kan ook minder geweest zyn...
het is echt jammer dat je gewoon 2 keer moet posten voordat iemand het ziet hoor, vindt je niet Xenior.