Chivu naar AS Roma

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 8 jul 2003.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag net bij de tour een balkje onderin verschijnen met het bericht dat Chivu naar AS Roma vertrekt, meer info later:'-(.
    KUT.

2. dve 3

dve 3 Guest

zeker kut ja. En raar want gister zei hij op tv dat hij bij ajax zou blijven en dat hij niet weg wilde.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    WTMF naar Italie?

En de selectie was rond gisteren? Die nieuwe Sonko (wel een toppertje dacht ik) en geen transfers.

Nu ligt de verdediging weer in duigen!!!

4. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan komt F. De Boer toch gewoon zijn plaatsje overnemen ;).

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bah, ik wil helemaal geen arrogante geldwolf van een de Boer:mad:.

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Tja kan nie echt zeggen dat de verdediging van Barca vorig jaar goed was. Laat die de Boer maar naar Vitesse gaan, kan ie Konterman gezelschap houden :D

7. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja, balen, maar was te verwachten dat ie weg wilde. Maar waarom nou toch ins hemelsnaam naar AS Roma!?! Godsamme, ik ben dit jaar bij alle CL thuiswedstrijden geweest en de slechtste tegenstander was AS Roma. Ik heb nog nooit zo'n ongeinspireerd stelletje egoisten gezien als de spelers van Roma. Is dat nu een stap omhoog voor zijn carriere? Of gewoon voor zijn portemonnee. Iedereen weet dat antwoord.

Chivu gooit op deze manier zijn carriere weg. Idioot. Ik zeg niet dat blijven bij Ajax voor zn carriere een betere stap was, maar ga dan iig naar een échte club!! :mad:

Frank de Boer is een optie, zeker, maar geen topper meer. Ik hoorde net dat Ajax Julien Escudé van Rennes wil kopen ipv Chivu.:

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk als hij weg gaat komt een franse kerel naar ajax julien escude als ik het goed schrijf

9. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry niet goed geleze die kerel voormij zegt dat al

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja klopt, is het broertje van de tennisser Nicholas Escudé. Naja niet dat dat iets over zijn niveau zegt... Is wel een talentje geloof ik... Hoeveel Fransen speelden er in NL? :) Martel en dan...

11. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    Sonko ?? Het Sonck voor de duidelijkheid sonko voetbalt ergens anders dacht ik

12. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom, in mijn ogen is chivu de beste verdediger uit europa en ik dacht dat ie het wel bij ajax naar zn zin had. Maar als dit is wat hij wil, mot ie zelf weten. Ik vind alleen dat 18 miljoen schandalig laag is. Verder het beste Christian en gelukkig krijgt ajax dan dit jaar geen last van hem want roma speelt geen CL :p

13. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    en dan gaat ie ook nog naar as roma, hij verdient een club als ac milan, manchester of real madrid. maar ja...

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee ok dat nog! Roma speelt Uefa Cup 8)
    ok Ajax misschien ook nog :eek:

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    K#T T#RING zooi. Ik dacht na gister dat hij zou blijven. Hij is alles in de defence. Ik baal hier echt van :mad:.

16. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaah goed nieuws dattie weg gaat, kan PSV nog makkelijker winnen van AJAX :+ :D :D

17. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hou alsjeblieft je *************** Eerst nog maar eens zien of jullie geitje wel blijft... En dat schaap...

18. xboxarend

xboxarend [xbox junkie]

Leuk Bevonden:
    0
  19. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    w00t. Ja idd, psv en feyenoord zijn helemaal niks. Ik hoop dat ajax goede vervanging kan vinden, want ik baal echt als een stekker hier van. Op de ajax website staat nog niks vermeld. Is het wel 100% zeker mensen? (hoop doet leven).

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Men heeft een principe-akkoord getekend. Voor zover ik weet moet Chivu nog zijn handtekening zetten en moet Ajax nog een financiele bevestiging van de bank van Roma krijgen,

Deel Deze Pagina