Chrome demo

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 4 sep 2003.

1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De demo van Chrome is vrijgegeven en je kan hem hier vinden en ook hier en natuurlijk ook nog op andere plekken.

De demo is zo'n 314 MB groot en de 'minimum' systeemvereisten zijn: PIII 800MHz - 256 RAM - 32 MB video card compatible with DX 8.1 (GeForce 2MX or ATI Radeon 7000 chipset) - DX 8.1 compatible sound card - 550Mb free HDD space - DirectX 8.1

De game (lees: de demo) trekt hard op Unreal 2 (U2) (zelfs mijn broer zei het), zowel grafisch als de game (de demo toch) zelf. Je gaat ook naar de missie met een klein ruimtetuig en de levels trekken (het gevoel) ook een klein beetje op die van U2.

Ik vind de game(play) wel leuk, maar niet zo leuk dat ie top is. Weeral een doorsnee shooter dus (op de demo gebaseerd).
    In de demo heb je wel een beperkt gebruik bij je cyborg opties, wat de volledige game (hopelijk) niet zal hebben en dus wat beter wordt (of slechter).

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er komen veel demo's uit deze tijd. Misschien een idee om alles in 1 topic te zetten? Maar wat is dit eigenlijk voor een spel?

Ik zie het al.*) Niet echt een revolutionair spel dus.:+ Zou hem morgen wel even downloaden.

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  3. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zie hier eens

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind deze game, (heb alleen nog maar de demo gespeeld) wel geinig, maar echt een sfeer die er in zit zoals bijv bij Mohaa, Call of Duty of iets in die richting is er niet. Verder gewoon mooi voor tussen door. Eerst dacht ik van, shit dit kan ik nooit draaien, maar toen ik hem eenmaal ana de praathad en alles op high zag het er gewoon goed uit en het liep ook nog is verrassend soepel.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Een Mof of een CoD sfeef zal het nooit krijgen omdat het zich een een andere setting af speelt.

Dat dacht ik ook. Maar ik hou mijn hart vast want bij sommige opties kon je de (very) high optie niet selecteren.

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ehm... de game trekt hard op U2?? :eek: :confused:

Ik krijg hier toch echt héle rare gedachten bij:
    :eek:!! wtf bedoel je? :confused:

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Unreal 2

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    mwah vind 'm niet zo super. Gewoon wel geinig maar nee...niks voor mij.
    Vond unreal 2 trouwens ook weinig aan

Deel Deze Pagina