Ontwikkelaar: FromSoftWare Uitgever: SEGA Release datum: Lente 2006 Genre: Actie/Third-Person Shooter Online speelbaar: Ja ( 1 - 8 ) Aantal offline spelers: 1 Screenshots: GAMESPY Gallery XboxYde Gallery Trailers: Chrome HOUNDs Trailer World Wide Web: GAMESPY Info SEGA Chrome Hounds Home Reviews: IGN Review: 6.9
Zelf denk ik dat deze game nog redelijk interresant kan worden. De screens die hier gepost zijn (Gamespy) zien er niet zo goed uit. Dat komt omdat ze niet hetzelfde formaat hebben dan die van Sega. Op Sega kan je een Gallery bekijken, waarin ze wel een goede resolutie hebben. Volg gewoon de link(s) in de Openings-Post. Render: Chrome HOUND 1 Render: Chrome HOUND 2
Jaja, een beetje Mechassault/Steel Battalion achtig. Zeer interresant, alleen jammer dat er weinig info over is.
ER IS AL EEN THREAD OVER DEZE GAME Sorry Willem, tekst zegt genoeg. Helaas kan ik de link niet geven vanwege mijn toetsenbord, (pm voor details) maar als je even naar beneden scrolt staat er al een thread over deze game. Maargoed, omdat deze starterspost uitgebreider is, lijkt het mijzelf beter als deze blijft staan
Inderdaad, er is al een thread over, maar die was gewoon totaal niet compleet. Deze laten we daarom gewoon lekker open Complimenten voor de TS.
hopelijk heb je geen Mega gamepad nodig zoals bij Steel Battalion want dan is het niet echt lijk meer
Ik hoop dat er weer een soort van steel battalion game komt ... dat was gewoon uber vet ... ... maar deze maakt gewoon gebruik van normale controllers
Cygnym vindt het goed aangezien deze veel mooier en overzichterlijk is! Ik hoop het ook niet, en verwacht eigenlijk niet. Het was wel leuk bij Steel Battalion, maar het kost ook wel wat centen.
Plaats dan op z'n minst ook de nieuwste ingame shots, want die zien er echt verdomd netjes uit..allemaal hier te zien. http://www.xboxyde.com/news_1960_en.html
Ja deze link was ook al in de oudere thread gezet en ik had de shots gepost al maar ze bleken niet te werken (kruisjes) maar nuheeft de nieuwe thread de shots tenminste ook en het ziet er inderdaad erg netjes uit
Must Buy!!!!!!!!!!!!!! Trailer: http://www.gamespot.com/xbox360/act...x360_091305.asx&tag=gs_xbox360_flashtop_watch