Chromehounds Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door RHM, 6 jul 2006.

1. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien voor dit spel nog niet zo'n topic is gestart bij deze.

Bij de Snipermissies level 6 kom ik niet verder. Hier moet je Squad 2 dekkingsvuur geven. Op zich niet moeilijk. Maar op een gegeven moment kapt die Tactical commander er gewoon mee en is het mission failed terwijl ik gewoon volop dekkingsvuur ben aan 't geven.

Ook heb ik een snellere Hound geprobeerd om bij die 2e marker te komen die ze aangeven als ideaal sniperpoint maar evengoed last die gast telkens weer de missie af. =(

Ik speel deze missie het liefst met de Borrowed hound omdat die 2 van die Snipercannons heeft die ikzelf voor m'n eigen hound nog niet heb unlocked. (als dat al mogelijk is).

2. Mad Jack

Mad Jack Dit is Snuk trouwens

Leuk Bevonden:
    0
    Deze missie is inderdaad vaag, maar je moet het volgende doen:

Er zijn twee verschillende wegen waarvan er hounds aanvallen, eentje precies onderaan die berg waar je op staat en de tweede zie je in de verte en die lopen juist van je weg.

Je moet er voor zorgen dat je op beide blijft schieten (vooral de voorste van de groep) maar in het begin je vooral concentreren op die groep onderaan de berg zodat die niet direct op je squad kunnen schieten. Nadat die uitgeschakeld zijn kan je je op de rest van de tweede groep gaan richten en zal je het uiteindelijk halen, vooral op de voorste van de groep richten.

Ik blijf trouwens op de berg van het beginpunt staan, het heeft namelijk weinig nut om naar dat andere snipe punt te gaan (kost je alleen maar tijd en je kan het zelfde gedeelte raken)

Success :b:

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    gewoon op snipe plek 2 gaan staan en over de weg heen kijken, schiet de bomen rechts van je even plat en je kunt van veraf al gaan snipen, als de missie afgelast wordt betekend dat er kleinere en snellere voertuigen langs je zijn geglipt.

4. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook helpt is een sterke snellu hound maken en gwoon ze frontaal aanvallu (Deed ik en ja hoor instant S)
    Vooral een machine gun en anti hound rockets zullen van komen (doen ze altijd maar je ;))

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb bij alle RT missies ranking S weten te bemachtigen enkel bij de laatste van Heavy Gunner lukt het me maar niet om hoger dan A te geraken.
    In die missie heb je de opdracht de vijandelijke mechs op 3 verschillende plekken, oil well, castle wall en abandon settlement te vernietigen. Extra rank opties zijn;
    1 ) schiet niet op allies
    2 ) hou alle allies in leven
    3 ) vernietig oil well en buildings

Met de eerste 2 haal ik altijd max 2,9k en ik heb tot nu toe de derde blijkbaar altijd verkeerd begrepen. Iemand die weet over welke buildings het gaat? Vernielen van zowel gebouwen van de oil well als die ruinesblijkt het niet voldoende te zijn..

Edit: Gelukt, de 10de keer lukt het natuurlijk wel, ik zal er eentje over het hoofd hebben gezien.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  6. Magic

Magic Watch and Learn

Leuk Bevonden:
    0
    ja die ken ik ik liet die wells gewoon links liggen en knalde die vijandige hound tot roest werkte net zo goed ;)

7. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt. Thnx:thumbs:

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Hiervoor heb ik gewoon een soldier hound gemaakt, paar machine guns en de vijand kapot geknalt, daarna had ik goal 1 en 2 gehaald en was goal 3 niet meer nodig

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met de bonus missie.De twee zwarte hound op rupsbanden schiet mij iedere keer aan flarden.

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    In de laatste missie van Scout moet je op de vijand naar het westen lokken. Ik neem in het westen alle shit over en trek dan naar het oosten toe waar ik een aantal ACV encounter, Zodra ik vrolijk begin te schieten (ben een scout maar door me 4 guns blaas ik alle acv gemakkelijk weg) komt er oppeens een filmpje waarin een of andere pshycho in een zwarte hound komt opdagen en een beetje stoer begint te praten.

Mijn commander zegt dat ik weg moet maar zodra ik dat doe word ik helemaal en dan ook helemaal de tyfus in geschoten door die zwarte hound. Iemand tips wat ik moet doen?

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Een snellere Hound maken? :+

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb een super snelle hound en die zwarte dude loopt ook mee maar ben helemaal totaan het noorden gegaan maar dan nog gebeurt er niks in de missie.

13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er lopen daar wat van die viervoeters rond.
    Vernietig die en lok de zwarte hound weg.
    Dan heb je gewonnen.

Bij de bonus missie zijn een aantal machineguns genoeg om de baas omzeep te helpen.

14. Mad Jack

Mad Jack Dit is Snuk trouwens

Leuk Bevonden:
    0
    Gewone een hound bouwen met heel veel wapens erop en dan die zwarte hound naar de kloten schieten, zo is het mij gelukt :thumbs:

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hahaha je had gelijk (voor dat ik dit had gelezen had ik het al gedaan) gewoon sniper gemaakt en hem helemaal naar de mallemoere geschoten. Wel beetje jamemr dat er een bonus was voor vernietig hound in een scout level, ze proberen je toch duidelijk te maken dat je snel enzo moet zijn

Nieuwe vraag: waar is the moving target in de tutorial van heavy gunner want zonder die bonus krijg ik niet S ranking (stomme instructueur, zit met 2800 punten zit ie me uit te lachen dat ik moet hopen nooit een job te krijgen als heavy gunner,)

16. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog meer tips mbt de bonus missie? hound 1 is zo kapot, maar die op rupsbanden blijft maar gaan..... Hellep!

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maak een tank met 4 spikes. neem als het kan nog wat zwaar rifle materiaal voor lange afstand en armor.
    Als de smurf in je buurt komt spike je heb op je spies.

18. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal es ff proberen dan!

19. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lukte niet echt. Heb een Heavy gunner gemaakt en er helemaal de crap uitgeschoten vanaf een grote afstand

Deel Deze Pagina