hallo mensen weet er iemand hoe ik de grote guard moet verslaan in de spaceport loading docks ik heb al 4000 minigun rounds op hem gelost maar hij wil niet dood. Help me please
eehhmm volgens mij zit je HIER verkeert maar probeer eens de tonnetjes aan de rails aan het plafond eraf te schieten, kom je al een heel eind
Kan je geen dropkill doen? Dat je je vanaf een rail laat vallen op een guard, dat werd tenminste in tutorialvideo gezegd.
hehe ja, tis kort maar zeer goed. krijgt meestal een 9 in reviews. (kheb het spel zelf niet maar dit heb ik gehoord)
Dat wist ik ook niet! :{ Kan 'm ook nergens vinden wanneer ik sites van gameswinkels bezoek... Waar hebben jullie deze game gekocht, want ik kan 'm nergens vinden?
hij is ook niet uit maar sommige mensen hebben een "opgevoerde" xbox en kunnen dus geïmporteerde spellen spelen
ik ben het ook van plan te doen maar dan alleen om games(die ik al heb) en m'n tig gb's aan muziek op m'n xbox op te slaan, en natuurlijk om alle regio spellen af te kunnen spelen
Dat duurt nog wel ff, bedankt voor je reactie! Yup, helemaal mee eens. Zonder ons ("de die-hard-kopers" ) zouden er geen games meer worden gemaakt!
nou moeten jullie me niet verkeerd begrijpen, ik koop ook al m'n games zelf maar dat ombouwen wordt meestal een beetje verkeerd opgevat
jongen, deze robot moet je niet doden. Je kunt hem niet eens doden. Je moet langs hem door lopen. Hij staat waarschijnlijk bij een deur die hoef je niet in. Je moet er langs door lopen naar een andere deur. Sorry als je in een andere level zit maar een ding weet ik wel zeker: Ik heb het spel uitgespeeld en je hoeft nergens zo'n robot te doden, behalve op het einde, als je zelf in zo'n grote robot zit. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
Je kunt die robot wel (makkelijk) doden. Wat ik heb gedaan is dat ik op 1 van de twee torens ben geklomen met die ladders. Vanaf daar kun je op je gemak op de robot schieten zonder dat hij jou kan raken. 3-) Ik ben gisteren begonnen aan dit spel... echt super. Zo i zo heb ik gisteren een Chronicles of Riddick dag gehad. Eerst Pitch Black gezien, daarna Dark Fury en afgesloten met de film Chronicles of Riddick. Op deze manier krijgt het spel een stuk meer diepgang.
Oké ik zit nu vast in THE MINES. Heb allemaal gevechten gedaan in de ring en die Bam verslagen. Daarna komt Abbot je halen met een paar guards die je vervolgens ook weer afmaakt. Nu zit ik vast; wat ik moet een injector van een junk en nog iets terug krijgen van bepaalde PPP gasten. Weet iemand waar ik die PPP dudes kan vinden en wat ik moet doen? Ik moet ook nog van een of andere gast vlak bij de FeedWard een snitchlist terug krijgen? Alvast bedankt.
Oké, ik ben nu verder gekomen. Ik zit bovenop een of andere lift die naar beneden gaat. Verder ben ik niet. Wat nu ????